| SynuSTB a întrebat:

Tocmai am primit de la Vodafone urmatorul SMS : Te aproprii de limitele utilizarii rezonabile a Cartelei Vodafone ce poate duce la suspendarea posibilitatii de a efectua apeluri. Consulta limitele utilizarii rezonabile in Termeni si conditii generale pentru serviciile prepaid de voce, disponibil pe www.vodafone.ro.

Am consultat Termeni si conditiile si acolo scrie asa : În cazul abonamentelor/extraoptiunilor cu beneficii nelimitate (apeluri şi/sau mesaje scrise) se
consideră, de exemplu, utilizare abuzivă, dacă profilul de trafic (raport discrepant între apelurile în
reţea sau în afara reţelei, respectiv apelurile primite şi cele efectuate) sau volumul total de trafic nu
putea fi realizat în condiţiile unei utilizări normale a serviciilor pe perioada unei luni de facturare.


Am cartela din data de 1 august si cand erau pe terminate datele anulam oferta si activam alta, pentru a avea mai multi GB si minute mai ales minute in strainatate, deoarece nu aveam internet in casa noua, pana s-a instalat internetul in casa foloseam doar telefonul pentru internet si foloseam minim 1GB pe zi. Sa fie asta problema? Si chiar imi pot anula cartela asa dintr-o data sau ma vor atentiona inainte cu cateva ore/zile, sa nu ma prinda aceasta anulare pe drum si nu am cum sa iau legatura cu ceilalti, mai ales ca voi pleca din tara cu aceasta cartele si aveam planul sa o utilizez pentru apeluri si in strainatate (fara internet). Multumesc

1 răspuns:
| dannyel86 a răspuns:

Avand in vedere ca platesti niste servicii pentru a fi folosite si nu savarsesti, prin actiunile tale, fapte ilegale sau ilicite, faptul ca Vodafone iti dicteaza cum sa-ti folosesti minutele si traficul de net, in conditii de oferta nelimitata, mi se pare ca se apropie de limita unui abuz.
Iata ce scrie pe site-ul lor:
"Pentru serviciile Vodafone oferite prin abonamentele nelimitate se consideră, de exemplu dar nelimitat la, utilizare abuzivă, dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiţii:

Traficul de Voce către alţi operatori depăşeşte 60% din traficul total de voce efectuat;
Traficul de Voce către alţi operatori este de minim 3 ori mai mare decât traficul de Voce primit de la ceilalţi operatori;
Traficul de Voce în reţea sau către alţi operatori depăşeşte 5000 min./lună facturată."

Deocamdata e doar un avertisment. Daca se iau masuri concrete impotriva ta (blocheaza cartela/abonamentul, etc), te poti adresa organelor abilitate in drept pentru a scapa de abonamentul abuziv si pentru a schimba operatorul sau poti cere daune in instanta.
Nu cred ca isi permite sa intreprinda astfel de actiuni restrictive operatorul de telefonie mobila, pentru ca nu esti singurul client care foloseste traficul Vodafone in aceasta maniera.

Ia-o ca pe o notificare si vezi cum decurg lucrurile.