| Adry05 a întrebat:

A calatorit/Calatoreste cineva cat mai recent cu trenul pe timp de noapte? Cum e in general? E aproape gol sau sunt oameni? Sunt scandalagii, oameni care fac probleme, hoti? As vrea sa calatoresc in intervalul 22-8 ruta Timisoara-Bucuresti in viitorul apropiat dar mergand singura am niste retineri si nu stiu ce sa fac. Sfaturi?

Răspuns Câştigător
| AndreiWeisz a răspuns:

Eu am fost recent cu trenul Timisoara-Bucuresti, este ok, stai linistita. Daca mergi in weekend, sunt foarte multi studenti, atunci e posibil sa fie mai multa galagie, dar daca asculti muzica sau ceva, nu auzi nimic. In timpul saptamanii e destul de ok, nu e asa multa lume si e in general liniste, hoti sau d-astea nu am prins.

| Adry05 explică (pentru AndreiWeisz):

Vreau sa merg intr-o joi, deci nu e in timpul saptamanii. As prefera sa fie studentii, dar nu cred ca am sanse joi noaptea. Ai facut de multe ori ruta sau o data? Daca de mai multe ori, toate experientele au fost ok?

| AndreiWeisz a răspuns (pentru Adry05):

De vreo 2 ori, pana acum a fost mereu ok. Mai cunosc si persoane care o fac ceva mai des, chiar si la cuseta. Totul a fost ok, nu am auzit de incidente sau chestii neplacute.

| bustamante a răspuns (pentru AndreiWeisz):

Da, exact asa si Bucuresti - Oradea. In general lume linistita doar confortul lasa de dorit. Recomand sa iti iei apa si mancare la tine sau suc ce preferi.

8 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Rezerva-ti o cuseta, o poti inchide si dormi linistit toata noaptea.

| Adry05 explică: