| Adry05 a întrebat:

A calatorit/Calatoreste cineva cat mai recent cu trenul pe timp de noapte? Cum e in general? E aproape gol sau sunt oameni? Sunt scandalagii, oameni care fac probleme, hoti? As vrea sa calatoresc in intervalul 22-8 ruta Timisoara-Bucuresti in viitorul apropiat dar mergand singura am niste retineri si nu stiu ce sa fac. Sfaturi?

Răspuns Câştigător
| AndreiWeisz a răspuns:

Eu am fost recent cu trenul Timisoara-Bucuresti, este ok, stai linistita. Daca mergi in weekend, sunt foarte multi studenti, atunci e posibil sa fie mai multa galagie, dar daca asculti muzica sau ceva, nu auzi nimic. In timpul saptamanii e destul de ok, nu e asa multa lume si e in general liniste, hoti sau d-astea nu am prins.

| Adry05 explică (pentru AndreiWeisz):

Vreau sa merg intr-o joi, deci nu e in timpul saptamanii. As prefera sa fie studentii, dar nu cred ca am sanse joi noaptea. Ai facut de multe ori ruta sau o data? Daca de mai multe ori, toate experientele au fost ok?

| AndreiWeisz a răspuns (pentru Adry05):

De vreo 2 ori, pana acum a fost mereu ok. Mai cunosc si persoane care o fac ceva mai des, chiar si la cuseta. Totul a fost ok, nu am auzit de incidente sau chestii neplacute.

| bustamante a răspuns (pentru AndreiWeisz):

Da, exact asa si Bucuresti - Oradea. In general lume linistita doar confortul lasa de dorit. Recomand sa iti iei apa si mancare la tine sau suc ce preferi.

8 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Rezerva-ti o cuseta, o poti inchide si dormi linistit toata noaptea.

| Adry05 explică:

Nu sunt chiar paranoica. laughing Teama aia va fi un pic pana ma obisnuiesc cu ce e in jur si planuiesc si sa ma asez langa niste oameni mai in varsta care sa para de incredere. Mi s-a recomandat si mie dimineata dar de joi de pe zi nu pot sa plec dintr-un motiv si sa ajung vineri dupa-masa, considerand ca as pleca vineri dimineata, mi-ar da programul este cap. Deci trenul ala ar fi cel mai ok sa le impace pe ambele. sad M-am tot uitat la program sa incerc si altele, dar nu pica deloc bine si mai devreme de asta nu e decat la 14 care nu-mi pica deloc bine. sad

| AndreiWeisz a răspuns (pentru Adry05):

Stai linistita, o faci sa para de parca mergi cu trenul prin mijlocul razboiului laughing Nu se intampla nimic, merge lume decenta cu trenul, nu vin toti tiganii si hotii cu trenul de noapte.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Cu autocarul nu îți place? Îți oferă mai multă siguranță.
În tren pe timpul nopții, atâtea ore, timpul va trece foarte greu mai ales dacă nu te simți în siguranță. De odihnă, nici vorbă...
Dacă ții neapărat să călătorești noaptea, atunci alege un vagon mai în față, unde sunt mai mulți oameni și asigură-te că găsești persoane care au aceeași destinație. Acum, nu mai e sezonul estival, iar trenurile pot fi lipsite de călători.

| Adry05 explică (pentru floresdemayo):

Am rau pe autocar, macar pe tren mai pot citi, sta pe telefon etc. pe autocar nu pot face aceste lucruri si-n plus am si trenul gratuit fiind studenta.