| Aurelia a întrebat:

Asteptati cu nerabdare vacanta de Craciun? Si pentru cei care nu mai sunt elevi: asteptati cu nerabdare sa vina sarbatorile de iarna? Argumentati-va ambii raspunsurile.

Răspuns Câştigător
| thehope a răspuns:

Sarbatorile de iarna au fost intotdeauna preferatele mele, cu atat mai mult ca sunt nascuta iarna! Reunirea familiei, mirosul de brad, colinde pe la usile tuturor, fiecare om incercand sa uite de probleme si sa zambeasca mai mult.Stii,in apropierea Craciunului chiar si persoanele care par foarte acre lasa putin garda jos si devin mai maleabile, putin mai darnice; in plus multe luminite in bradut si pe strazi, e minunat, pe de o parte astept cu nerabdare aceste sarbatori, insa anul asta o sa fie mult mai greu... sper doar sa fie bine.

11 răspunsuri:
| AvalohAlyn a răspuns:

Astept vacanta de Craciun din 2 motive:sa ma odihnesc, sa nu mai am scoala si sa ma relaxez si 2, sa traiesc acele clipe minunate de Nasterea Domnului, Craciun impreuna cu familia.Numai binehappy

constantaproca
| constantaproca a răspuns:

In fiecare an astept sarbatorile de iarna cu multa nerabdare din mai multe motive:
1.pe 30 decembrie e aniversarea casatoriei mele(anul acesta se implinesc 35 de ani;
2.imi place sa imi vad familia reunita in jurul bradului chiar daca am copii cu copii;
3.imi plac datinile si obiceiurile din aceasta perioada a anului.

| Silvia a răspuns:

Eu de abia astept Craciunul.Este sarbatoarea mea preferata si daca ar fi dupa mine, ar fi in fiecare saptamana.big grin
Ma bucur mult ca scap de scoalalaughing, dar ma gandesc ca inaintea vacantei vin tezeleI don't want to see si nici nu vreau sa aud de ele...Mai vreau sa vina Craciunul si pentru spiritul acela minunat, pentru emotia pe care o simti in inimile tuturor, dar si pentru cadouribig grin.

gbrltdr
| gbrltdr a răspuns:

Cred ca toti asteptam cu nerabdare Sarbatorile de Iarna pentru tot ceea ce reprezinta ele:intalnirea cu familia, prietenii, dar mai ales asteptam cadourile mai mari sau mai mici de la cei dragi, si nu numai...ci si sa oferim cadouri!
Zilele de vacanta le asteptam cu nerabdare pentru a ne bucura, sper, de zapada si poate si o excursie!

| alex2009 a răspuns:

Vacantele de craciun se simt la cei care au bani si au muncit un an fara intrerupere. Eu sunt elev. Ca sa primess ceva de craciun trebuie ca parinti sa faca economii serioase, adica sa tinem caldura oprita, in poc de 3 becuri sa folosim 1 si multe altele

| emy a răspuns:

Bineinteles ca astept cu nerabdare sarbatorile de iarna.Imi place atmosfera aceea de sarbatoare(cu colinde, brad impodobit frumos), zapada(sper). E o atmosfera de basm. E minunat.

| ThinkPink a răspuns:

Da, o astept foarte mult, sa o vad pe soramea. E plecata la liceu in Bucuresti si nu am mai vazut-o de cand am inceput scoala, Nu cred ca sti cum e!crying

| D33d33wttzzaaaaaaa a răspuns:

Da, normal. Pentru ca o sa primesc cadouri.winking

| Babushka a răspuns:

Astept vacanta cu speranta ca o sa ma odihnesc si o sa ninga ca sa ma pot bucura de iarna in adevaratul sens al cuvantului, sa primesc cadouri :dlaughing:*

| vladutz00 a răspuns:

Mai ales elevii cateva argumentari:1)vacanta (evident laughing ) 2)mergem cu colinda ( facem bani laughing ) 3)primim cadouri devil. P. S Stiu carei semnifivcatia Ceaciunului tongue.

| mhann a răspuns:

Da bineinteles, dupa un an suntem satui si de noi, daramite de altii. Vrem relach... si ca sarbatorile de iarna, parca nimic nu ne linisteste...

Întrebări similare