| Aurelia a întrebat:

Asteptati cu nerabdare vacanta de Craciun? Si pentru cei care nu mai sunt elevi: asteptati cu nerabdare sa vina sarbatorile de iarna? Argumentati-va ambii raspunsurile.

Răspuns Câştigător
| thehope a răspuns:

Sarbatorile de iarna au fost intotdeauna preferatele mele, cu atat mai mult ca sunt nascuta iarna! Reunirea familiei, mirosul de brad, colinde pe la usile tuturor, fiecare om incercand sa uite de probleme si sa zambeasca mai mult.Stii,in apropierea Craciunului chiar si persoanele care par foarte acre lasa putin garda jos si devin mai maleabile, putin mai darnice; in plus multe luminite in bradut si pe strazi, e minunat, pe de o parte astept cu nerabdare aceste sarbatori, insa anul asta o sa fie mult mai greu... sper doar sa fie bine.

11 răspunsuri:
| AvalohAlyn a răspuns:

Astept vacanta de Craciun din 2 motive:sa ma odihnesc, sa nu mai am scoala si sa ma relaxez si 2, sa traiesc acele clipe minunate de Nasterea Domnului, Craciun impreuna cu familia.Numai binehappy

constantaproca
| constantaproca a răspuns:

In fiecare an astept sarbatorile de iarna cu multa nerabdare din mai multe motive:
1.pe 30 decembrie e aniversarea casatoriei mele(anul acesta se implinesc 35 de ani;
2.imi place sa imi vad familia reunita in jurul bradului chiar daca am copii cu copii;
3.imi plac datinile si obiceiurile din aceasta perioada a anului.

| Silvia a răspuns:

Eu de abia astept Craciunul.Este sarbatoarea mea preferata si daca ar fi dupa mine, ar fi in fiecare saptamana.big grin
Ma bucur mult ca scap de scoalalaughing, dar ma gandesc ca inaintea vacantei vin tezeleI don't want to see si nici nu vreau sa aud de ele...Mai vreau sa vina Craciunul si pentru spiritul acela minunat, pentru emotia pe care o simti in inimile tuturor, dar si pentru cadouribig grin.

gbrltdr
| gbrltdr a răspuns: