| Nightmare_2673 a întrebat:

Dau funda!

Am intrat in clasa a 9-a la un profil de Stiintele Naturii. Intrebarea mea este: in clasa a 12-a dupa ce dau bac-ul, as putea sa ma inscriu la o facultate de informatica, daca m-as pregati in particular foarte bine la matematica si informatica. Stiu ca n-ar avea rost sa termin acest profil daca vreau sa dau la Informatica, dar sunt indecis intre Medicina si Informatica. Am ales Stiintele Naturii deoarece este,, un Mate-Info mai usor " dar se axeaza mai mult pe medicina decat pe informatica (logic). NU AS VREA SA MA MUT LA UN PROFIL DE MATE-INFO. Astept un raspuns clar, multumesc!

7 răspunsuri:
| Ruxiire a răspuns:

Nu conteaza profilul pe care l-ai ales. Nimeni nu te intreaba cand te duci la facultate "ce profil ai urmat". Conteaza sa iei note mari la Bacalaureat si sa te descurci foarte bine la matematica si la informatica ( la fel ca cei de la mate-info sau chiar mai bine ).

| MaliciousDeath a răspuns:

La matematica faci M2, si dupa cum ai zis si tu, e ceva mai usor decat la mate-info.Cu cateva ore de pregatire in plus cred ca poti recupera.
Problema ramane la informatica.Incepand cu clasa a 11-a, la stiinte ale naturii nu mai ai de-a face cu informatica, ci doar cu TIC-ul, iar in clasele 9-10 nu treci mai departe de algoritmi si C++(cu vectori si matrici).
Mai pe scurt, ai de muncit.

| Athée a răspuns:

Profilul liceului nu conteaza chiar deloc in facultatea sau cariera pe care vrei sa o urmezi.

| GaBrIeLa1994 a răspuns:

Indiferent la ce profil esti, la facultate poti sa te inscrii la ce facultate vrei dar e evident ca e mai usor sa te incrii la o facultate care are legatura cu ce ai facut tu in anii de liceu

| SparkleO a răspuns:

Salut.

deci, ai putea sa dai linistit.
trebuie sa stii, nu conteaza profilul de la care pleci. La facultate conteaza media de la BAC, pe langa asta se mai dau si niste examene.
Mai mult, la SN faci atat Informatica cat si TIC. O sa vezi tu...

| Xero a răspuns: