| Flöricicä a întrebat:

Am de facut pentru tehnologie o sesizare catre OPC si eu vreau sa zis ca am cumparat un telefon si dupa un timp nu a mai mers.Iti dati si mie idei cum si ce sa scriu? Ofer funda!

Răspuns Câştigător
| drbear a răspuns:

Buna ziua. Numele meu este X, domiciliat in localitatea y, si in seara zilei de x.x.xxx am cumparat un telefon mobil din magazinul x. Desi persoanele angajate la acest magazin m-au asigurat ca produsul este in perfecta stare de functionare si neutilizat. Nu am putut sa verific starea produsului pe loc, deoarece bateria nu era incarcata si s-au scuzat spunand ca aceasta trebuie incarcata 12 ore inainte de prima utilizare. Am respectat intocmai instructiunile personalului si cand am deschis telefonul am observat multiple defectiuni la sistemul de display precum si mesaje si fotografii care nu erau ale mele si care indicau ca aparatul fusese folosit in prealabil.
Intorcandu-ma la magazin, desi aveam bonul si certificatul de garantie si solicitand in perioada legala de 48 de ore banii inapoi, am fost indrumat nu foarte politicos catre service, aflat in alt oras si mi s-a inchis usa in nas.
Va rog sa solutionati prioritar aceasta reclamatie deoarece comportamentul abuziv al angajatilor societatii x poate duce la importante pierderi finaciare din partea clientilor, aflati in aceeasi situatie ca si mine.
Cu respect, x.

| Flöricicä explică (pentru drbear):

Multumesc drbear:dPoate iau si eu un 10hee hee

4 răspunsuri:
| eXtreme21 a răspuns:

Pey daca nu a mai mers trebuie ma intai sa mergi cu el la firma de unde l-ai cuparat si daca inca mai are termen de garantie poti solicita repararea sau inlocuirea produsului, potrivit drepturilor consumatorilor, iar daca nu ti-l repara sau inlocuieste doar atunci ai dreptul de a te adresa ANPC-ului (Autoriatatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor).Le povestesti ce s-a intamplat si vor lua masuri.
Sper ca am putut sa te ajut.

| Ðean a răspuns:

Poate te ajută asta; http://www.sibiul.ro/......ului/4701/ - Îţi explică cum să faci o reclamaţie.

| Samoila_Danut_1997 a răspuns:

Buna ziua. Numele meu este X, domiciliat in localitatea y, si in seara zilei de x.x.xxx am cumparat un telefon mobil din magazinul x. Desi persoanele angajate la acest magazin m-au asigurat ca produsul este in perfecta stare de functionare si neutilizat. Nu am putut sa verific starea produsului pe loc, deoarece bateria nu era incarcata si s-au scuzat spunand ca aceasta trebuie incarcata 12 ore inainte de prima utilizare.