anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, am o problema. Sunt student la iasi, si stau intr-un camin studentesc cu inca 2 baieti in camera, problema e ca unu din ei mereu isi bate joc de mine, aici in camin avem un grup de prieteni, el ma face de ras de fata cu ei si ma barfeste mereu, acum aia incep sa ma evite. Ce sa fac ca ala asa a trait si in familia lui, mereu isi bate joc de mine in fata altora si este si student la teologie, taicasu a fost la fel asa isi batea joc de altii, nu e de mirare de unde a invatat comportamentu asta. Problema e ca ma barfeste cu niste lucruri care nici macar nu le-as fi facut vreodata si toti il cred pe el. Ma injoseste in fata altora, ce sa fac?
Va rog eu frumos dati-mi un sfat ce sa fac?

13 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Eu aveam un coleg care facuse box (zicea el). Era cam de talia mea. Intr-o zi i-am spus: hai sa ne batem si cine pica, pica. M-am batut cu el si de atunci nu ma mai sacait. Sa stii ca oamenii sunt foarte lasi. Ia-ti curaj si infrunta-l.

| dannys a răspuns:

Baietii sau baiat fara carcter ce poti sa mai zici? Nu ii mai baga in seama si nu mai pune la suflet.Cine te cunoaste si stie ce fel de om esti tu nu cred ca o sa sa ia dupa vorbele aluia.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Vorbește cu administratorul căminului. Dacă vrea, îți găsește un loc, într-o altă cameră. Însă, ai grijă, unii așteaptă mici 'atenții', altfel nu te ajută. Trist, dar acesta e adevărul... straight face
Dar, măcar, să îți găsești liniștea.

| Hutzy95 a răspuns (pentru floresdemayo):

As vorbi dar chestia e ca nu prea as mai sta in acelasi camin ca asta ma barfeste prea mult ala pe acolo si studentii au inceput sa ma cam evite pe acolo si totu din cauza minciunilor lui care le spune despre mine

| floresdemayo a răspuns (pentru Hutzy95):

Alege să stai în gazdă, ori în chirie, alături de prieten. Altă soluție, favorabilă pentru tine, nu există. E trist să aflu că, un student la teologie, un viitor preot, care ar trebui să fie un exemplu pozitiv pentru colegi, se comportă irațional. Probabil, se crede un lider, cu putere de persuasiune, care reușește să-i convingă pe toți, încât să acționeze cum vrea el. Iar ceilalți se lasă ușor influențați, fie că îl cred, fie că se tem de răutățile lui.
Dacă nu vrei să pleci, fie încerci să te adaptezi, fie îți schimbi atitudinea, și devii un tip mai impunător.

| Hutzy95 a răspuns (pentru floresdemayo):

Chestia e ca eu as putea sa il rup in bataie ca am mai facut odata chestia asta si tot eu am incurcat-o atunci dar chestia e ca eu l-as da in judecata pentru calomnie ca ma jigneste mereu de fiecare data si mi-am instalat pe laptop un program care filmeaza tot ce se intampla, si cineva mi-a dat acest sfat sa il dau in judecata pentru calomnie ca asta face el. Zice de mine ca is nebun si bolnav cu capu dar chiar l-as da in judecata

| floresdemayo a răspuns (pentru Hutzy95):

Dacă vrei să te complici, deschide-i proces. Eu zic să nu iei deciziile la supărare. Ai grijă, dreptatea nu e întotdeauna de partea adevărului, ci de partea celor care au bani și susținere de sus.
Mai bine, depune o plângere la Poliție și atașezi înregistrările.
În locul tău, eu îmi făceam singură dreptate, dar nu prin violență. Să zicem că am 'armele' mele, în funcție de situație. Folosește-te de... inteligență!

| alexandrualind a răspuns:

Iti trebuie o dovada.Atunci te vor crede pe tine.

| Jimtheghost a răspuns:

Well, nu le mai acorda atentie si cauta-ti alt cerc de prieteni. Banuiesc ca mai cunosti cativa colegi de la facultate.(Si eu sunt studenta la Iasi laughing )

| Hutzy95 a răspuns (pentru Jimtheghost):

La facultate am prieteni si acolo nu am probleme, ma inteleg bine cu ei, am si un grup de prieteni in Iasi, suntem de pe la toate facultatile, aolo ma simt cel mai bine, uneori mai facem excursii

| Catti a răspuns:

Sa nu bagi in seama. Sa nu pui la suflet. Sa eviti conflictele cu el si discuțiile. Sa-i raspunzi doar la ceea ce te intreba si atat. Fara prietenii. Este clar ca nu este persoana potrivită cu care sa poti purta o discutie.
Esti un suflet fragil din cate observ. Nu lasa pe nimeni sa schimbe asta. Si mai ales, nu raspunde cu aceeasi moneda. Daca nu este genul tau, nu ti se va potrivi. Oamenii care te cunosc sau vor ajunge sa te cunoasca vor vedea adevarata ta fata.
Alege oamenii care vor sa te descopere. Ai nevoie de 1 singur prieten si bun, nu de tot caminul si cand vei avea nevoie de o mana de ajutor sa nu fie nimeni acolo.
Bafta multa la facultate. Capul sus!

| Ionutzz123 a răspuns:

Chiar nimic fa tot posibilul sa nu il bagi in seama.

| LucyLilyLG a răspuns:

Stiu cum poate fi. Dar sfatul meu este sa incepi sa te inpui si sa faci in asa fel ca la terminarea anului sa iesi primul sau cel putin sa fii mai sus decat el.