anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, am o problema. Sunt student la iasi, si stau intr-un camin studentesc cu inca 2 baieti in camera, problema e ca unu din ei mereu isi bate joc de mine, aici in camin avem un grup de prieteni, el ma face de ras de fata cu ei si ma barfeste mereu, acum aia incep sa ma evite. Ce sa fac ca ala asa a trait si in familia lui, mereu isi bate joc de mine in fata altora si este si student la teologie, taicasu a fost la fel asa isi batea joc de altii, nu e de mirare de unde a invatat comportamentu asta. Problema e ca ma barfeste cu niste lucruri care nici macar nu le-as fi facut vreodata si toti il cred pe el. Ma injoseste in fata altora, ce sa fac?
Va rog eu frumos dati-mi un sfat ce sa fac?

13 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Eu aveam un coleg care facuse box (zicea el). Era cam de talia mea. Intr-o zi i-am spus: hai sa ne batem si cine pica, pica. M-am batut cu el si de atunci nu ma mai sacait. Sa stii ca oamenii sunt foarte lasi. Ia-ti curaj si infrunta-l.

| dannys a răspuns:

Baietii sau baiat fara carcter ce poti sa mai zici? Nu ii mai baga in seama si nu mai pune la suflet.Cine te cunoaste si stie ce fel de om esti tu nu cred ca o sa sa ia dupa vorbele aluia.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Vorbește cu administratorul căminului. Dacă vrea, îți găsește un loc, într-o altă cameră. Însă, ai grijă, unii așteaptă mici 'atenții', altfel nu te ajută. Trist, dar acesta e adevărul... straight face
Dar, măcar, să îți găsești liniștea.

| Hutzy95 a răspuns (pentru floresdemayo):

As vorbi dar chestia e ca nu prea as mai sta in acelasi camin ca asta ma barfeste prea mult ala pe acolo si studentii au inceput sa ma cam evite pe acolo si totu din cauza minciunilor lui care le spune despre mine

| floresdemayo a răspuns (pentru Hutzy95):