| SnicK a întrebat:

Sunt elev de clasa a 8, nu premiant sau asa ceva, de not 6-7-8 si ma gandeam daca chestie asta cu ...asa am auzit despre TESTARE ca daca iei sub 5 nu mai intri la liceu, adica? Am auzit ca se face nu stiu ce calcul cu notele de la tezele de pe a 7 acelea nationale, acolo am avut La mate 5 si la Romana 6.45,la romana nu e problema dar la mate... daca iau sub 5. de ex un 4 mai pot merge la liceu ori doar la Scoala de arte si Meserii?
Adica totusi, pentru cei cu emotile pana la creier, care merg la testare si primesc nota 4 si ei de fapt is de nota 9 ce e?
Colega de banca e premianta, si azi cand au venit simulariile la romana am luat nota mai mare ca ea...pf?
Premianta printre cele mai bune din scoala e in clasa mea si e de nota 10 si la o teza la matematica abia a luat 5 si. ea e de 10.
Pai atunci cred ca anul asta jumatate de elevi vor avea sub 5 si toti vor merge la S. A. M.
Imi puteti explica va rog?

Răspuns Câştigător
| lilboutique a răspuns:

Si eu sunt clasa a 8a:d.
Nu, nu ramai p dinafara. deci intri la liceu si daca iei sub 5, dar notele astea conteaza la media de admitere.
Uite cum se calculeaza media:
2 x media claselor 5-8 + media tezelor cls 7 + media testelor astea nationale, totul impartit la 4.

2 răspunsuri:
constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Cred ca trebuie sa inveti mai mult la mate, in acest fel iti cresti sansele de a intra la profilul care vrei, se stie ca repartizarea se face in ordinea mediilor.

| Incubus a răspuns: