| PupicelT a întrebat:

TPU, de ce viata, lumea asta, e atat de nedreapta? straight face

Răspuns Câştigător
| Brunetteux a răspuns:

Cred ca asa e viataa. Daca tootul ar fi asa cum vrem noi ar devenii totul foarte plictisitor.Peste greutati se trece fie ca e greu fie ca e usor, da pana la urma totul se rezolva.In viata de zi cu zii dupa o bucurie intotdeauna vine o tristete si tot asa. Unii oamenii asa au fost educati, sau mai bine zis nu au fost educati, sa aduca necazuri altora doar pentru distractie proprie:]
Sper ca aceste randuri poate, neinsemnate te`au ajutat.

11 răspunsuri:
| adutzadragutza a răspuns:

Intrebarea aceasta mi-o pun si eu mai mereu : ''De ce e lumea asa nedrepta?'', cred ca toti ne-o punemuneori in momentele in care simtim ca nu mai avem scapare si ca toti sunt nedrepti si ne intelegatori. Uneori sunt nedrepti si oamnenii care tu nu ai fi crezut vreo data ca sunt asa, pana si profesorii la scoala sunt asa, aproape toti suntm la fel, poate ca si tu, poate ca si eu, poate ca oricine a fost vr-o data nedrept cu cineva. Eu ma plang mereu si zic ca lumea e nedreapta si ca as vrea mai multa corectitudine dar asta e, Dumnezeu asa ne-a lasat sa ne hotaram singuri deciziile, comportamentul si ce vrem noi. Nu ne-a impus ceva stric. Te aceea omul a inceput s sa pacatuiasaca pentru ca a facut ce a vrut el, iar Dumnezeu nu l-a invinuit. Trebuie sa ne gandim doar ca trebuie sa trcem peste orice impas si ca ''Ce nu te omaoara te intareste " asa imi zice mami. Deci mergi anainte si ia deciziile potrivite. Sper ca te-am ajutat happy funda confused

| hiphopbeatz a răspuns:

"life's not fair. but it's better to be alive than dead.that's all"

| Contrast a răspuns:

Pt ca noi insine suntem nedrepti! Nedrepti cu noi, nedrepti cu altii... si de unde semeni nedreptate, culegi nedreptate.
Problema e ca nici macar nu avem taria de caracter sa recunoastem cate nedreptati am facut altora, sau chiar noua insine!

| ireFUTABILx2x a răspuns:

E o intrebare stupida.

| dydy1 a răspuns:

Ca asa e firesc:d.

| theorizer a răspuns:

Pai daca era dreapta tu ce mai faceai? Lumea e nedreapta ca sa fie oameni rai impotriva carora sa lupti si sa fii erou.

| theorizer a răspuns:

Pentru ca ai pus stampila gresit sad

| Chαяtreux a răspuns:

Nimanui nu i se da mai mult decat poate duce happy Lumea nedreapta... Oamenii parca din ce cresc au un instinct sa zicem. care ii trage spre rau, spre nedreptate. Dar noi, restul` sa ne numim, nu trebuie sa ne lasam 'miscati' de rautatile celorlalti. Cat despre viata, ea are multe obstacole pe care trebuie sa le trecem happy Este ceva firesc.

A.

| LittleYoyo a răspuns:

Din cauza greselilor pe care le facem?! Toata lumea are zile proste, toata lumea zice ca-si iubeste viata, si a 2a zi nu stiu cum sa scape de probleme. Toate faptele care le facem se platesc o data happy. Viata este nedreapta din multe puncte de vedere, dar si frumoasa =).

| vanciurea a răspuns:

Fiindca nu toti oameni au aceiasi conditie sociala, nu gandesc la fel (se cred smecheri), nu au aceiasi religie si toti oameni de pe lumea asta sun diferiti au modul lor propriu de a gandi!

| Paine2222 a răspuns:

Aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu... dar, a II-a zi, cand m-am trezit, mi-am dat seama ca viata nu e niciodata nedreapta si ca trebuie sa-i multumim lui Dumnezeu ca azi dimineata am vazut rasaritul soarelui sa sa speram ca il vom vedea si maine!

Întrebări similare