|

Am o problema cu check-in-ul online.



Mi-am cumparat bilet online de la Wizzair si am incercat sa fac check-in-ul online, am completat datele personale dar cand sa trec la urmatorul pas imi apare:



"În momentul de faţă, operaţiunea de check-in nu este disponibilă în acest aeroport", si nu e chiar adevarat, in ambele aeroporturi am vazut persoane care veneau cu hartiile de check-in online imprimate.



Va rog ajutati-ma daca stiti cum sa procedez, zborul meu e in trei zile. sad



Multumesc.

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Du-te la un reprezentat care se afla in apropiere sau suna la relatii cu clientii.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Buna! incearca sa rogi un prieten care are cont la wizzair de mai mult timp. eu am patit la fel de mai multe ori. o data nu ma lasa sa trec de pasul cu numarul de telefon, o data nu imi incarcau un formular. sunt praf astia... roaga pe cineva care are cont mai vechi si a mai facut check in de pe contul ala. succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică:

Mersi baieti! M-am descurcat in final. Probema era ca in aeroportul de plecare nu aveau optiunea de check-in online disponibila, doar la Cluj. Asa ca zborul spre casa are check-in gratuit si pentru zborul inapoi trebuie sa fac check-in-ul online si sa prezint factura. (sau ma rog. foile de la check-in)

@andreicod si eu am patit sa nu pot sa trec la pasul urmator pentru ca imi tot cereau sa verific numarul de telefon.

Va multumesc inca o data ca v-ati facut timp sa-mi raspundeti la intrebare. happy

Sarbatori Fericite!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează