|

Buna!

Am și eu o problema legata de contul de pe wizz air. Am cumpărat 6 bilete după ce mi-am făcut pentru prima data cont la ei. Problema mea este ca nu mi-a sosit numărul de confirmare prin e-mail. Ulterior, telefonul a deconectat contul și nu am mai putut sa ma conectez cu datele acelui cont. Deci nu îmi mai pot face check in online...

Aveti cumva idee cum pot sa iau legătura cu cei de la wizz air? Telefonic au un cost foarte mare și deja am încercat de 2 ori și nu m-au redirecționat pe linia pentru Romania.

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Conecteaza-te pe contul tau de wizzir după care intră la asistente și aici intră la reclamații, după care alege opțiunile eroare de inregistrare online și toate celelalte optiuni valabile pentu această problemă.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru len0):

Nu ma pot conecta pe contul meu pentru ca îmi spune ca adresa de e-mail sau parola sunt incorecte. Iar dacă dau recuperează parola îmi spun ca au trimis un email care de fapt mie nu mi se trimite... Pot face reclamația folosind alt cont?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru RalIsa):

Ai căutat și prin folderul SPAM?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează