|

Buna ziua. Am făcut o rezervare la Wizz Air pentru un bilet de avion si nu am scris numele complet dar biletul este deja facut. Ce pot face in acest caz? Precizez ca sunt in Anglia si doresc sa ajung in București. Dau funda

3 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Dacă ai două prenume și ai uitat să treci unul dintre el, nu e nicio problemă.
Dacă „nu am scris numele complet" înseamnă că ai omis câteva litere, atunci trebuie să iei legătura cu ei.
=========
Schimbarea numelui este gratuită dacă numele nu este scris corect sau trebuie corectată o greșeală de scriere:
- dacă trebuie schimbate maximum 3 caractere în numele adăugat la rezervarea dumneavoastră;
- dacă trebuie să scrieți complet un nume prescurtat (de exemplu: John T. Smith) într-un nume complet (de exemplu: John Thomas Smith) pentru a corespunde cu documentele de călătorie;
- dacă trebuie să schimbați sexul (formula de adresare) pentru numele adăugat la rezervare;

Aveți dreptul de a corecta o singură dată gratuit numele din rezervarea dumneavoastră.
=======
În cazul în care întrebarea dumneavoastră este legată de o rezervare existentă, contactați Centrul telefonic Wizz Air din Regatul Unit:

0330 977 0444 (tarif local).

Păstrați la îndemână numărul de confirmare, detaliile pasagerilor, ruta și data zborului! Acest număr este destinat numai întrebărilor legate de rezervările existente.

2 răspunsuri:
| explică:

Nu merge să sun din Anglia. Precizez ca am si prefix si fara prefix si degeaba..va rog ajutati-ma

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Suna la ei si vezi explica-le situatia.

Si eu am patit la blueair si am rezolvat.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează