| StelaTPUro a întrebat:

Care a fost cea mai tare călătorie pe care ai făcut-o în 2010?

219 răspunsuri:
| Alina_2047 a răspuns:

La Caps cu colegii mei de clasa

| Amaliutss a răspuns:

La mare...

| Geeeo21 a răspuns:

Intr-o excursie care a fost pur si simple P.E.R.F.E.C.T.A love struck. Niciodata nu o sa o uit

| PandaGirl a răspuns:

Buna

Pe partie

Pa, pa

| MissJupiter a răspuns:

Am facut multe calatori dar cel mai fain a fost atunci cand am fost acasa in Wisconsin cu frati mei mai mari si cu sora mea si am revazut casa in care am crescut eu si sora mea alaturi de cei 2 frati mai mari. Fiecare din noi si-a revazut vechia camera si si-a adus aminte de nazdravaniile facaute cand eram mici. La plecare cu toti eram foarte tristi deoarece trebuia sa ne intoarcem in Romania pana cand termina sora mea clasa a 8-a si apoi plecam de tot happy

| Name2 a răspuns:

Pai...am fost in Paris.Chiar mi-a placut am vizitat toate atractile turistice, noaptea se vedea superb cu toate luminile (mai ales cele turnul Eiffel. A fost minunata excursia

| alina_7878 a răspuns:

... creca la sinaia a fost prea tare big grin
cu toate astea nu cred ca intereseaza pe cineva unde am fost in 2010 straight face

| Tudor1212 a răspuns:

La nationala la mate la Calarasibig grin

| jasmine73 a răspuns:

Am fost la Disney Land la Paris, a fost de vis

| coralia_5862 a răspuns:

Am intraznit sa merg cu ochii mei pana in calculator dar ce e si mai interesant am reusit chiar sa iti dau un raspuns si apoi am.clipit cea mai interesanta calatorie pe scurt la pc si inapoihee hee

| JustBelive a răspuns:

Pai acolo am fost de mai multe ori.Pe langa 23 august e halta pescarusi si acolo am fost de multe ori... e frumos acolo, e exact langa mare!

| Dee_9331 a răspuns:

Cea mai tare calatorie din 2010 a fost cand m-am dus la prietena mea la tara si drumul de la scoala spre casa XD.

| botafogo a răspuns:

Eu am fost cu avionul pana in Antalya, Turcia si am petrecut 2 saptamani de vis la un hotel de 5 stele 42 de grade celsius multi bani si ultra all inclusive!

| kkkkkkkkkkkkk a răspuns:

La mare

| RockForever99 a răspuns:

In Franta...

| Pufuh a răspuns:

Buna Stela:*. cea mai lunga calatorie pe care am facut`o a fost in CHINA cu tatal meu.Am stat acolo 3 luni in orasut Teajin la un hotel. ti-as da denumirea dar din pacate am uitat`o. E un nume mai ciudatellaughing. Am fost si in Olanda pentru 2 luni si in Anglia pentru 1 luna si 5 saptamana cu sor`mea. te pup :* si mai vorbim.:*:*

| alexa6808 a răspuns:

Am fost timp de o saptamana la Muntii Apuseni vara

| delonia a răspuns:

Am fost la Cluj la Sovata la Praid la Lacu Rosu la Cheile Bicazului la Slanic Moldova la Piatra Neamt ...si cam atat tin minte

| rüya a răspuns:

Am fost in ungaria-slovenia-Croatia-austria, dar am fost mai impresionata de peisajele si manastirile din moldovalove struck

| Coccco a răspuns:

Aerdas

| PDM2000 a răspuns:

Cand am fost la mare in constanta in fiecare an merg la marea neagra in eforie nord cu familia si prieteni

| Trump147 a răspuns:

Pana la brasov cu trenul...

| ByBySwEetY a răspuns:

Am fost in Anglia. in vacanta de iarna.
am fost in Italia. in vacanta de Paste.
am fost in Spania, in America, in Bulgaria, in Turcia, in Suedia, in Egipt, in Macedonia. in vacanta de vara happy

FunDa `? >big grin

| ღღkคrinค19ღღ a răspuns:

Buna,
Cea mai tare calatorie a fost:
Iasi-Ungaria-Austria(parcul verde al Europei, e suuuper)-Italia(pe Mont-Blanc)-Franta(la Disney si in Paris)-Germania-Austria-Ungaria-Romania!
A fost o experienta faina!
Pa-pa!

| MasterKing a răspuns:

In Monte Carlo!:X:X:X:X
Totul a fost superb si de vis!big grin

| florinnica83 a răspuns:

E o intrebare destul de dificila pentru mine, asta si pentru ca intr-adevar am avut o calatorie destul de grea si plina de incercari.
Eram in luna iunie cand tocmai programam eu si un prieten o plecare intr-o alta tara numita Spania, cu scopul de a ajunje pe o strada renumita "strada Rambla" din Spania.
Plecarea noastra erea pe 20 Iulie, si pana atunci mai aveam de asteptat aproape o luna intreaga, nu aveam bani de drum si nici iformati legate de autorizati sau acte in care sa pot face portrete pe strada "Rambla".
Aveam la noi doar biletelede de plecare care ereau doar dus, acele bilete le-am cumparat in urma unei picturi facute la o discoteca incare am facut portretele unor vedete importante cum ar fi: Maical Gecsan, Elvis Presley, Madona si multe altele.
De la aceasta lucrare am chstigat suma de 11 milioane si ceva cu care mi-am cumparat biletele de avion.
Nu ne ereau indeajuns acei bani pentru ca noua ne mai trebuiau si alti bani de drum, cazare, si alte necesitati.
Asa ca am fost obligati sa incercam sa vindem din casa; mobila toata, frigiderul, mocheta si multe altele.
Intr-un fimai am reusit sa strangem suna de 210 euro, bani cu care am luat-o la drum.
Lasandu-mi familia fara niciun ban cu scopul de-a ma intoace cu bani mai multi din portrete facute pe acea strada numita "Rambla".
Ajunsi intra colo a trebuit sa aflam ca lucrurile nu sunt atat de roz dupa cum credeam noi acasa, a trebuit sa dormim pe steazi timp de o saptamana si cautand de mancare prin gunoaie, chinuindune enorm de tare.
Apoi a trebuit sa mergem sa ne cauta-m de lucru dar slabe sanse pentru ca eream ca niste Emigranti care nu aveau nicio valoare.
Am cautat de munca dar nicaieri nu ne primeau, atrebuit sa mergem intr-o zi 45 de chilometri ca sa ajungem la aeroport, unde puteam dormi in voie si nu ne mai ploa sau nu ne mai stropea nimeni cu apa. Aveam de mancare si tot ce ne erea indeajuns ca sa putem supravietui
Acolo pute-am face si portrete oamenilor care veneau la aeroport, numai ca acei oameni care vroiau portrete ereau putini, majoritatea imi dadeau bani din mila sau ca ma apreciau.
Dupa o luna de chin am reusit sa-mi strang bani ca sa plac acasa si sa-mi vad familia si copilul de care imi erea tare dor.
Cam asta e povestea mea trasnita cu privire la placarea mea In Spania si calatoria mea facuta in anul 2010.

| GeorgianaGeo1 a răspuns:

Pana in Germania si inapoi love struck

| lesslonleygirl a răspuns:

In Italia

| BiancaaBd a răspuns:

In Italia. Am fost la Pisa am trecut pe la vulcanul etna. si pe langa Romalaughing si m-am oprit in sicilia la palermo.

| Adeeliiina a răspuns:

Poi, cea mai tare a fost cea din Piatra Neamtbatting eyelashes