Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 11 Octombrie 2025 sunt:
Hei! Sunt eleva si tocmai am terminat clasa a 8- a si m- am decis sa dau la Sava la profilul mate- info. Am media de 9.85 si sper sa intru. Imi puteti da si mie niste pareri despre liceu privind colectivul...? (mai mult)
Bun TPU, daca dau a 3 a oara BACU, ce taxa trebuie sa platec?
In brosura primita de la scoala, o specializare a unui liceu are 2 clase, iar ultima medie de anul trecut a fost 8.71. M- am uitat pe internet si am observat ca anul trecut au fost 3 clase ...? (mai mult)
Daca sunteti anti LGBT mai bine nu cititi asta. Sunt fata si am 14 ani. Recent am realizat ca plac o fata. Problema este ca nu suntem prietene, ea probabil stie doar cum ma cheama sau nici ...? (mai mult)
Conteaza nota de la Bacalaureat la angajare? Sa zicem ca il iau, fac si facultatea si vreau sa ma angajez in domeniul pe care l-am urmat la facultate, conteaza media de la BAC la locul de munca?
Vreau sa va cer parerea il legătură cu o situație. Un baiat imi scria declarații de dragoste si poezii, parea băiatul perfect, dar in realitate este total diferit. La inceput imi spunea...? (mai mult)
Salutare TPU, fetelor, va plac piercingurile la baieti? Cercei in urechi, in nas. etc. Va rog lasati.mi mici detalii cu ce ba mai place la un baiat. Multumesc :*
Am si eu o intrebare... Sunt baiat si consum foarte mult alcool... consum alcool in proportie de 100% bere de vreo 2 ani dar de cateva luni consum zilnic si destul de mult, zeci de litrii pe ...? (mai mult)
Cum scap de coșuri de pe spate?
Pot merge la lidl sa cumpar ceva daca am 13 ani? Funda
Doresc să susțin un examen CAE în clasa a 12- a și să echivalez proba de competențe lingvistice de la Bac. Când pot susține cel mai târziu examenul ca să pot să- mi și echivalez proba și cât...? (mai mult)