| buburuza_1801 a întrebat:

Am 17 ani si sunt eleva la liceu.insa viata mea de zi cu zi e putin neobisnuita.In urma cu 2 ani am cunoscut un baiat pe care parintii mei nu l'au acceptat niciodata, nu am crezut vreodata ca am sa ajung sa il iubesc asa de mult insa conflictele pe care le am in fiecare zi.ba cu amei ba cu prietenul ma depasesc pe mine insumi. Ii iubesc la fel de mult pe amandoi nu stiu daca ma puteti intelege dar nu se poate ca vreodata prietenul meu cu parinti sa aiba vreo relatie.eu nu pot sa renunt nici la el nici la parinti mei...ambii parca s'ar gandii numai la ei. Mama e cea de care ma tem mai tare ea e tare sensibila cu sanatatea, dar e o femeie foarte neinteleasa. CE sa fac? cu cine sa tin? fiecare are cate un dezavantaj.nu a fost unu dintre ei care sa nu dea in mine.inclusiv prietenul. Ambii spun ca eu sunt cea care are probleme(nebuna), insa nu'si dau seama ca ei m'au distrus pe zi ce trece.Nimeni nu imi este alaturi! prietena e si ea in aceiasi situatie va rog din tot sufletu incercati sa ma ajutati! nimeni nu a putut da un raspuns concret unii spun: lasa-i pe atai ramai cu el altii. lasa-l pe el ramai cu atai.Deja si relatia dintre mine si el a devenit ca si cu amei, mereu certuri, scandaluri, nu pot sa ma despart de el pentru ca ma ameninta, amei ma ameninta la fel.va las voi, eu deja am devenit imuna

Răspuns Câştigător
| Denisa85 a răspuns:

Incearca sa le explici cu frumosul si parinitilor tai dar in special prietenului tau.
Intr-o relatie nu trebuie sa va amenintati, si sa va iubiti si sa va intelegeti.
Ca intr-o relatie de oameni "mari", mai bine-zis intr-o casatorie, daca nu mai merge DIVORT.
Nu trebuie sa faci o drama din asta si nici sa te panichezi, daca panica si frica pun stapanire pe tine fi sigura ca nu vei trece usor peste toate astea, in viata vor fi si alte probleme, cei vei face atunci? Mult curaj si incearca sa discuti cu ei neaparat!

6 răspunsuri:
| Bibutzu a răspuns: