| GossipGirlAnimateClubScienteFiction a întrebat:

Am o prietena mai saraca iar eu sunt FF bogata nu-mi lipseste nimic.Am iesit afara cu o camasa Burberry o Geanta Louis Vuitton si niste Balerini Gucci. Ea a zis ca ii e ciuda pe mine si ar vrea sa fie in locul meu.Parintii ei sunt profesori sunt super saraci. Ea este o prietena adevarata?

8 răspunsuri:
| Deny1333 a răspuns:

Nu e neapărat îndoielnică prietenia ei, că până la urmă, fiecare om simte nevoia de mai mult.
Totuşi, să-ţi spună asta chiar aşa, în faţă... mnah, nu prea frumos.
Şi totuşi, unde-i modestia?!

| LikeARollingStone a răspuns:

Daca ti-a zis asta nu inseamna ca nu este o prietena adevarata...ea poate te admira si de asta ti-a zis, daca nu ti-ar fi zis si ar simti aceasta ''ciuda'' doar in sufletul ei crezi ca ar fi fost mai bine?

| Lunetta a răspuns:

Hm,de obicei oamenii mai saraci sunt oamenii cu sufletul curat.happy
Daca ea ti-a spus asta, e normal, poate ii e ciuda pe tine ca tu ai destule si ea...happy
Oricum, eu spun ca ti-ar putea fii o prietenie sincera.happy

| BluX a răspuns:

Tu esti o prietena adevarata.desi esti bogata stai cu cei mai saraci. sunt unii oameni mai bogati carora nu le lipseste nimic iar pe cei mai saraci nici nu-i baga in seama straight face tu esti o prietena adevaratawinkingbig grin

| SummertimeSadness13 a răspuns:

Sa mori tu?! pun pariu k tu ai scris asta doar ca sa te dai mare dar pana la urma stii ce nici macar nu te cunoastem asa ca draguta nu ne pasa cu ce firma te imbraci.nici macar nu stim daca e adevarat ce spui lol

| zuzu_2463 a răspuns:

Wai tu scumpa mealaughing Tata e mare smecherlaughing si nu ma dau in stambe daca as face ca tine as zice:conduc un audi er4 ma imbrac de la gucci am genti lv, prada, hermes thinking dc sa fac asta? cine ma place ma place asa nu pentru baniwinking

| 358ili a răspuns: