| Tsunade99 a întrebat:

Am o problema...complicata pot sa spun. Si am nevoie de sfaturi. Banuiesc ca mai mult de 2-3 raspunsuri nu o sa primesc.
Daca citesti asta te rog sa si raspunzi pentru ca e foarte important.

Ma-m mutat acum 2 ani la o alta scoala, care nu este in orasul meu si detest oamenii de acolo. Nu m-as fi putut exprima mai clar. Una spunea ca daca ar avea toti banii din lume ar investii in papuci. In fine, majoritatea elevilor sunt asa.

Cand ma gandesc ca mai costa si benzina, in fiecare zi sa ma duca si sa ma aduca 14 km, e parca prea mult si nu mai suport.
As vrea foarte mult sa ma mute inapoi la cealalta scoala, acum numai cand ma gandesc ce amintiri fericite am avut imi vine sa plang. Dar am vorbit cu tata...si spune cum sa ma mute inapoi? S-ar face de rusine fata de directori, si cu bani sau nu, gat scoala acolo, pentru ca aici nici nu sunt profesorii asa buni ca la scoala actuala. Asta nu e adevarat! Cea mai mare medie in clasa a fost 9.60, iar in alte scoli se invata mult mai bine. Doamne daca mai stau mult in clasa aia cred ca ma arunc de pe bloc! (nu raportati intrebarea pentru asta)

As mai scrie dar sa trec la subiect. Acum ca e al 2-lea semestru m-am gandit sa ma mute inapoi, dar nici prin cap nu imi trec frazele bune ca sa imi conving parintii cat de mult tin la fosta scoala, ca sa ma mute inapoi.

M-am gandit ca poate ma ajutati voi cu ceva, nu stiu un discurs ceva, o propozitie, sfaturi, orice! Te rog sa raspunzi!

4 răspunsuri:
| PatyKan a răspuns:

Uneori, cand suntem la inceput de drum, undeva unde nu cunoastem pe nimeni, simtim ca locul nostru nu este acolo, insa cu timpul ne obisnuim. Acorda-le o sansa, poate te vor surprinde noii colegi.
Daca nu, incearca sa le explici parintilor motivele tale. Spune-le ca ai gresit cand ai ales sa schimbi scoala, ca nu te poti acomoda, oricat ai incerca, ca iti e dor de profesorii, de fostii tai colegi...Roaga-i sa te inteleaga, sa te ajute.