| Vlad234577364 a întrebat:

Am scris cam mult dar va rog sa cititi.
Salut! Imi trebuie niste motive ca sa ma lase mama sa ma transfer la alt liceu. Sa va spun povestea mea: eu am dislexie si scriu mai uratel asa ca in clasa a 8-a la evaluarea natioanala mama mea a facut sa poata sa imi scrie un profesor pe foaia de examen, da se poata face asa ceva dar este mai greu si se poate face numai daca am niste probleme adica scriu urat, gandesc in imagini, cand citesc parca se misca literele in capul meu, asta inseamna dislexie sau dispraxie. Am dat examenul, am vazut ce note am luat la matematica 5.88 iar la romana 9.70, la romana am luat atat de mult pentru ca mami este profesora de romana la scoala unde sunt si eu. Am intrat tot la scoala unde eram din clasa 1 pana in clasa a 8 a. Dupa care am intrebat-o pe mami daca pot sa ma transfer iar ea a zis ca nu pentru ca aici unde sunt ma cunosc profesorii si ii e ca iar o sa trebuiasca sa imi scrie profesorii pentru ca scriu urat (eu acum am inceput sa scriu si mai frumos), asta este singurul motiv al mamei mele care ma tine departe de transfer. Eu acum sunt clasa a 10-a si as vrea ca in vacanta de vara sa ma transfere dar nu am ce motiv sa ii mai dau, i-am spus ca liceul in care o sa fiu transferat este mai aproape de casa dar mi-a zis ca asta nu este un motiv pentru ca altii stau in afara orasului si nu se plang ca sunt departe de scoala (liceul la care este posibil sa ma transfere este foarte aproape de mine in comparatie cu liceul asta la care sunt acum), i-am mai spus ca (,) cum m-am inteles cu colegii de acum o sa ma inteleg si cu cei pe care o sa ii am dar ea mi-a zis ca nu conteaza asta). Singurul motiv al ei pentru ca nu vrea sa ma transfere este ca am dat examenul altfel decat ceila; ti si poate fac sa il dau la fel la bac. Ce motive sa ii dau sa ma transfere?

3 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Motivul este că trebuie să te confrunți cu viața reală, nu cea de sub fusta mamei.