| Kindly a întrebat:

cum reusiti sa treceti peste cateva momenete dificile din viata voastra. adica eu cand vb cu cineva necunoscut.adica cand fac cunostinta cu el /ea is f0arte emotionata :o. dar din cate am observat unele persoae nu sunt asa. as vrea sa fiu si eu mai sociabila mai deschisa la conversatii. voi cum reusiti? si lasati glumele si prostiile pentru alta intrebare raised eyebrows. dau funda :X

Răspuns Câştigător
| Razvan a răspuns:

Strategia cea mai buna:daca e baiat ar trebui el sa intinda mana, daca e fata nu prea conteaza cine face primul pas. O strangere scurta de mani si apoi o discutie despre nimicuri.Nimeni nu se roseste cand e vorba despre asa ceva

4 răspunsuri:
| Djlsghtnquuw a răspuns:

Mda, si mie mi se intampla asta, dar doar cu baietii pe care il plac.Devin foarte timida, si mai ales cand nu ne cunoastem, totul este fooarte greu, e greu sa gasesti un subiectstraight face. Sau cand ma asculta la lectii, si sunt profesori severi, ma intimidez repede si uit totulstraight face. Sau mi se intampla foaste des sa fac cunostinta cu diferite persoane si sa le uit numele. dupa cand am nevoie de ceva, trebuie sa le zic" fata/baiatul" straight face. e nasol oh go on

| smile a răspuns:

BUNA! si eu patesc la fel sunt foarte timida si asta ma cam deranjeaza in anumite situatii. Ce te pot sfatui este sa :
1. Priveste in ochi si asculta cu atentie la persoana cu care vorbesti. Dandu-i importanta celui cu care ai inceput o conversatie, ii vei oferi ocazia de a simti ca se afla in prezenta cuiva care este interesat de ceea ce spune. Nu te gandi la ce vei spune tu, dar, cand iti vine randul sa zici ceva, continua ideea pe care cel cu care vorbesti a inceput-o. Astfel, prezenta ta va fi placuta si vei avea satisfactia ca ai implinit o nevoie a cuiva; in acelasi timp, ai scapat de propria ta timiditate.