anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am o prietena care are 15 ani si este de 1 an jumate cu un baiat. anul trecut in toamna si-a inceput viata sexuala cu el intrucat amandoi sunt absolut convinsi ca vor ramane impreuna. ar vrea sa mearga la ginecolog pentru un simplu control. ar vrea o doctorita. credeti ca ar trebui sa ii fie rusine cand o va intreba doctora cati ani are si cand si-a inceput viata sexuala. credeti ca ar trebui sa ii fie rusine de raspuns?

Răspuns Câştigător
| r0xanyka0 a răspuns:

Nu ar trebui sa ii fie rusine. Pt ca a facut-o cu persoana iubita nu a facut cu primul care i-a iesit in cale. si nu ar mai trebui sa ii fie rusina ca na la doctorita vin atatea fete si sunt sigura ca e obisnuita doctorita :d...

9 răspunsuri:
| spotlight a răspuns:

Depindde,aaaaaa si acea''prieetena'' esti tu? nu ar trebui sa ii fie rusine pentru ca din cauza asta sunt medici pentru sanatatea noastra nu barfe...sau cel putin asa ar trebui si nu este singura crede-ma bye

| r0xanyka0 a răspuns:

Nu ar trebui sa ii fie rusine. Pt ca a facut-o cu persoana iubita nu a facut cu primul care i-a iesit in cale... si nu ar mai trebui sa ii fie rusina ca na la doctorita vin atatea fete si sunt sigura ca e obisnuita doctorita :d...

| r0xanyka0 a răspuns:

Nu e nimic rau in asta... imi dai funda?:d

| Haru04 a răspuns:

Buna! Nu cred ca ar trebui sa-i fie rusine.Nu are de ce.La doamna acea au fost multe fete si stie ce trebuie sa te intrebe si cum! Ea(prietena ta)nu trebuie sa aiba nici o jena. Tebuie sa-i raspunda sincer la tot ce o intreaba.Altfel nu face nimic. Sper ca te-am ajutat.Bafta prietenei tale.

| georgyana1398 a răspuns:

Nu cred ca ar trebui sa ii fie rusine sai spuna.

| deeeayy a răspuns:

Nu sunt eu. e o prietena

| deeeayy a răspuns:

Vi se pare anormal sau e ceva rau sau ciudat ca acea fata de 14 ani a facut-o cu omul pe care il iubeste?

| deeeayy a răspuns: