| Baddiexoxo344 a întrebat:

Buna, as vrea sa vorbesc un subiect mai deranjant pentru mine.As vrea daca puteti sa imi dati sfaturi sau sa ma încurajați. Sunt elev si am niste parinti Ok. Problema e cu tatal meu, parca incepe din ce in ce mai tare sa inebuneasca (poate pare amuzant dar este foarte stresanta aceasta chestie) noi nu ne descurcam de minune cu banii dar nici nu stam pe fir de ata. Ma deranjeaza ca nu lupta pentru mine,nu il intereseaza este rau cu mine (nu ma înțelegeți gresit nu consuma acool nu fumeaza si nu este agresiv decat uneori dar se intampla rar) pur si simplu este obsedat de lucruri vechi de la gunoaie sau pur si simplu vechituri. Devine nervos daca ii spun ca arunc ceva. Tot balconul este plin de prostii. Tine mai mult la prostiile lui decat la mine si mama. El a fost operat de tumora cu mult timp in urma si la ultimul control la care a fost a zis medicul ca este foarte bine si s-a vindecat. Dar mi se pare ca pe zi ce trece devine din ce in ce mai pierdut,nervos, rau. Eu nu il stiam asa Adica este o fire foarte calma care nu zice nimic niciodata. Ne menținem din salariul mamei si din pensia lui. Nu face nimic, nu merge la munca. MANANCA ENORM DE MULT SI DACA NU SUNT ATENT IMI MANANCA SI MANCAREA MEA. Si nu mi se pare Ok sa consumam mult pe mancare in fiecare zi. Pur si simplu nu aduce nicio bucurie in casa. Inainte mai facea ceva prin casa dar acum dezinteres total …. Stiu ca nu este Ok sa imi expun viata pe net dar nimeni oricum nu ma cunoaște asa ca….

Răspuns Câştigător
| dullcat a răspuns: