| bunicisibuni a întrebat:

Craciun fericit! Am si eu o problema. Sunt clasa a8-a si urmeaza sa dau examenele ceea ce ma tot framanta. Pentru ca vreau la un liceu bun pe profilul mate-info,insa la romana nu sunt foarte buna si la mate nu sunt un copil de olimpiada, iar clasa mea e foarte slaba ceea ce inseamna ca a fi bun inseamna a fi slab fata de alti. Nu stiu am nevoie de media 8, 10 ca sa intru. Ma tot framanta si sperie si nu stiu. Nu vreau la un liceu slab. Actual fac med la romanasi la mate. La mate fac cu o profesoara super buna si care imi spune ca am avut noroc ca am ajuns la ea si mai ales ca i-am placut fiind foarte pretentioasa. Totusi imi e frica nu intru. Colegi imi spun ca intru si ca nu trebuie sa ma mai stresez, dar... Am prezentat mai pe scurt ceea ce ma framnata. Sfaturi? Pareri? Sugesti?

4 răspunsuri:
| alledawn a răspuns:

Eu zic sa nu iti mai faci griji degeaba. Asa am facut si eu in clasa a 8-a, dar iti zic sigur ca examenele sunt foarte usoare, profesorii doar incearca sa ne sperie ca sa invatam. Mai ales examenul la matematica e usor, la romana trebuie sa fii mai atent, si la mate sa scrii complet demonstratiile, sa nu omiti explicatii importante pentru ca poate sa-ti scada si sa ai mare grija la calcule si notatii, in rest o sa fie ok. Si la romana sa scrii complet la comentariu, sa ai grija la asezarea in pagina, sa scrii frumos si sa fii atenta la gramatica. Eu zic ca o sa te descurci, chiar daca esti intr-o clasa mai slaba, n-are importanta. Acum e usor oricum, stai sa ajungi la matematica de la liceu de la mate-info laughing

| Neo12 a răspuns:

Nu-ţi mai face atâtea griji.
Dacă vrei să înveţi, poţi învăţa oriunde, doar că la un liceu mai bun poti avea diferite opţiuni. Chiar dacă nu intri la un liceu dorit, te poţi transfera.
Nu te stresa din cauza acestor examene. Eu am fost foarte linişită şi nu prea le-am dat aşa mare importanţă.
Să renunţi la emoţii şi să te concentrezi.