anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


De ceva timp ma gandesc ca alegerea facultatii nu a fost tocmai ok. Sunt la medicina generala, anul 1, la cluj. Ma asteptam sincer sa fie altfel,nu ma atrage nimic,nu imi place nimic, nu am chef sa invat si nu sunt genul care sa invete atat. Mi-am pierdut motivatia si oricand incerc sa invat zicand "gata acum ma pun pe treaba", ma plictisesc foarte repede. Nu stiu ce sa fac.

9 răspunsuri:
| Eireann a răspuns:

Eu am terminat medicina de vreo 5 ani si nu la Cluj dar nu cred ca e mare diferenta. In anul 1 am crezut ca am facut o greseala, aveam senzatia ca sunt singura care nu intelege materia sau care nu poate tine pasul. Anul 1 si anul 2 sunt cei mai grei, din anul 3 incepe sa iti placa cu adevarat si sa intelegi de ce ai avut de invatat asa de mult. Unii nu sunt facuti pentru asta dar eu sincer nu as renunta fara sa lupt. Nimic nu se obtine fara efort.

| Tian44 a răspuns:

In primul rand, cine te-a obligat sa inveti atat de mult sa intri la medicina? De ce ai invatat asa de mult stiind ca nu-ti place? Nu e capat de drum, te lasi, te apuci de ce iti place si inveti din greseli. Daca te obliga parintii sa faci asta, nu ii asculta, e viata ta si cel mai bine e sa faci ce-ti place!

| Ellzzz a răspuns (pentru Tian44):

Materia pe care am studiat-o pentru admitere este mult mai usoara si putina in comparatie cu ce avem acum

| Tian44 a răspuns (pentru Ellzzz):

Stiu despre ce e vorba ca tot in anul 1 is si eu laughing Trebuia sa te interesezi, eu stiam de dinainte ca materia din carte e 1% din ce o sa fie la facultate.

| Tian44 a răspuns (pentru Ellzzz):

Daca nu-ti place nu merita sa te chinui. o sa fie greu tot timpul, mai ales la rezidentiat. tu stii cel mai bine, nimeni altcineva.

| Ellzzz a răspuns (pentru Tian44):

Nu am ce altceva sa fac. Poli nu, ase nu, It nu, politie nu, drept nu etc

| Tian44 a răspuns (pentru Ellzzz):

Fi atenta, eu cand eram in a 12-a (liceu economic) m-am pregatit tot anul sa dau la academia de politie si pe cand sa dau admiterea mi-am rupt mana la sala (radius cu deplasare si ulna mai tinea putin sa nu se rupa de tot) nu mai aveam posibilitatea vreodata sa incerc la academie pentru ca cicatricea din urma operatiei e de 10cm, ceea ce e ilegal la politie, am fost in depresie grea 7 luni si eram pe cale sa ma sinucid de multe ori, refuzam sa merg la psiholog. In cele din urma m-am pus pe medicina pentru ca asta imi place, desi find la liceu economic nu am facut bio din cls a 10-a, am reusit si imi place. Asa ca nu mai continua daca nu-ti place, pierzi timp valoros, eu pierdusem 7 luni cu depresia mea inloc sa merg mai departe. Suntem tineri, incercam de 2-3 ori ceva pana ne iese intelegi? Nu esti singura in situatia ta, nu fi trista si ia decizia corecta!

| Tian44 a răspuns (pentru Ellzzz):

Doar scrie-mi aici ce decizie iei happy am fost in situatie similara si sunt curios! Mersi anticipat big grin

| Tian44 a răspuns:

Cauta povestea lui Kentucky, cel cu KFC-ul, el toata viata si-a gresit menirea si doar la 70 si ceva de ani a reusit cu KFC-ul, niciodata nu e prea tarziu.