Întrebare recomandată | Rares73 a întrebat:

ma numesc Rares, sunt un elev de 14 ani care face naveta pentru a ajunge la scoala, ieri, 8.12. 2015 in microbuzul(Grup Atyc) care pleaca din Targoviste spre Ploiesti la ora 18:30, am scapat portofelul pe jos, in bancheta din spate.Eu am avut impresia ca am auzit ceva dar cum soferul nu tine aprinse ledurile gigantice care se afla oriunde in masina, nu am vazut nimic, doar dupa ce am coborat am observat lipa buletinului si am incercat sa sun la dispetcherat, fara succes, dispetchera a raspuns tocmai ziua urmatoare si nu a fost gasit portofelul evident.In portofel se aflau urmatoarele bunuri:Buletinul meu, cardul meu, cardul meu de fidelitate XXL, abonamentul(Grup Atyc), diverse bonuri fiscale si suma de 30 de lei. Vreau sa precizez ca banii nu erau ai mei, ci ai fratelui meu, care urma sa ii dau. Vreau sa stiu ce pot face ca sa-mi recuperez portofelul, am doar 14 ani si nu am nicio idee ce sa fac, imi doresc ca parintii mei sa nu afle, si sa rezolv totul singur.Intrebarea este cum il pot recupera dar doresc sa fac si un anunt. Daca ati gasit dumneavoastra un portofel, va rog, ganditi-va la mine, puteti pastra suma de bani, puteti face ce vreti cu ei, dar va rog sa-mi inmanati actele foarte importante, si mai ales abonamentul, avand in vedere ca stau la aprox. 30 de km. de scoala, nu pot merge la scoala fara abonament. Va multumesc din suflet ca ati dedicat 2 minute din ziua voastra pentru a citi acest anunt, si va multumesc si mai mult daca ati putea sa ma indrumati.O zi buna va doresc, si va doresc sa nu treceti prin ce trec eu foarte des.

12 răspunsuri:
| InVPent a răspuns:

Părinții tăi trebuie să afle, ei vor ști cu siguranță ce să facă. Nu trebuie să le ascunzi, i se putea întampla oricui.

| CristiDinBucuresti a răspuns: