| Anonim09943 a întrebat:



Sunt elev în clasa a 7. a, o duc destul de bine cu unele materii. Imi place foarte mult engleza si geografia.

Însă am MARI probleme cu MATEMATICA.

Am avut media 5 semestru trecut însă pe acest semestru am notele:4, 4,4, 7,3 si 4 la teza.

Media mea este 4.30, la romana o duc destul de bine, am notele 6, 6, 7, 8.

Sincer, sunt o persoana destul de prietenoasă chiar daca colegii mei nu prea vorbesc cu mine din cauza ca nu ma implic in grupurile lor și din cauza ca am o semipareza pe partea stângă. În fine, chestia asta nu prea ma deranjează.

La mate mai avem 2 teste la ea de aproape 2 luni, la primul test nu am stiut mai nimic, iau un 3 sau 4 iar la al doilea am facut de un 5. Ea ne da la fiecare sf de semestru un test pentru corectare de medie.

As avea nevoie de un 7.

Am vorbit cu profesoara mea vineri sa ma asculte iar ea nici acum nu m-a ascultat.

Sunt o persoana credincioasă, ma rog de ceva timp la Dumnezeu sa ma ajute sa trec si sa fie totul bine.

În fiecare zi plâng doar cand ma gandesc ca, colegii mei se vor bucura de vacanta de vara, iar eu voi sta sa învăț toată vara, anul acesta ne-am propus sa mergem la mare (ultima data am fost in concediu cand aveam 9 ani, acum am 14) iar cand am si eu sansa, uite ce mi se intampla.

Fac exercitii aproape zilnic la matematica, ma rog des sa fiu ajutat.

Va multumesc daca ati citit până aici, Dumnezeu sa va ajute pe toți si sa aveti o seara frumoasa

Ce as putea sa fac să trec? Va rog sa ma ajutati

Răspuns Câştigător
| Amely21 a răspuns:

Bună! Ai încredere în tine, fi tu, nu te schimba. Nu toți sunt buni la același lucru. Și eu sunt foarte bună la muzică, la desen, la română. dar la matematică nu sunt nici eu cea mai bună.
Continuă să faci exerciții, să îți lărgești puțin orizontul și ai credință in Dumnezeu și sa știi ca el poate face minuni.
Tu doar fă-ți partea ta, învață, și dacă tot nu ar fi să iei, nu te stresa. Nu e o problemă mare.