| GoBackInFuture a întrebat:

Sunt elev in clasa a 8-a si ma gandesc cu groaza la examenul care bate la usa. Toata lumea ma preseaza din toata directiile, acasa parintii si meditatorul, la scoala profesorii. Imi doresc sa intru la un liceu bun, dar mi-e teama de evaluarea nationala care vine. Vreau doar sa stiu, cei care ati trecut prin examenul acesta, cum vi s-a parut? Unii spun ca e greu, altii ca e foarte usor si as vrea sa aflu o parere, daca este intr-adevar dificil sau daca am toate emotiile astea degeaba?

Răspuns Câştigător
| LoveForShania a răspuns:

Buna.
Nu e nimic greu,trebuie doar sa te pregatesti bine happy
Logic, cei care nu stiu nimic spun ca e extrem de dificil, desi nu ehappy
Eu la romana am luat mai mult ca la mate, de-aia sunt si la filo, pentru ca la mate chiar e greu.
Adica nimeresti o problema d-aia de stai o ora la ea frate.
Cum a fost si in cazul meulaughing
Imi amintesc si acum ca trecuse o ora jumate si eu eram inca la subiectul 2, la o problema d-aia cu ajutorul ecuatiilor, pentru ca m-am chinuit intruna la ea, deci era grea ca dracu.
Desi am facut acasa o suta de probleme d-alea, tot se nimereste una mai grea.
Si mai era o jumatate de ora, gandeste-te, mai era subiectul 3 unde-s problemele alea lungi cu geometria un plan unde stai o gramada la elelaughing

Mama se astepta sa iau peste 8 la mate, si cand a vazut ca am luat 6, 80 si ceva nu mai stiu exact i-a picat fata.
La romana am luat 9, 25 aproximativ deci te roglaughing

Conteaza sa faci multe variante d-alea de examenhappy
Si sa te cronometrezi, sa vezi daca te incadrezi in timphappy
Daca da, lasa emotiile si totul o sa fie ok.

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: