Întrebare recomandată | Userjsbs3467 a întrebat:

Buna!
Sunt studenta la facultate în București și eu stau la vreo 50 de km de capitală.
Anul acesta am zis sa stau la cămin, dar nu m-am putut acomoda și nici nu îmi place Bucureștiul (orașul este frumos, dar foarte aglomerat și agitat si nu ma simt bine când stau acolo). Am avut și o problema de curând cu niște gândaci la camin și mi-au făcut viata cam grea.
Ma gândeam sa fac naveta, având trenuri destule de la mine pana la capitală, dar și întors.
Dacă aveți sfaturi sau ați avut o experienta asemănătoare, v-as ruga sa ma ajutați. Nu știu dacă sa mai stau la cămin din toamna sau dacă sa fac naveta.
Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| dullcat a răspuns:

Nu pot sa nu apreciez intelepciunea unora.Sa stii ca poti avea cea mai curata si sterila camera, insa daca cele din jurul tau nu sunt tot asa, gandacii tot vor intra prin crapaturi, pe sub usa(chiar daca e prag), pe langa chiuveta etc.Deci nu asculta de persoanele care te invinovatesc pe tine pentru aparitia gandacilor.La camine 80% din vina o poarta administratia, mai ales daca e un camin vechi si ei nu fac nimic pentru a-l aduce in secolul actual cu fonduri europene sau diverse proiecte de modernizare.

Esti acolo sa inveti, nu sa faci pe menajera zilnic. Daca faci curat 1 data sau de 2 ori pe saptamana, stai mai bine decat 90% din camin.laughing

| Userjsbs3467 explică (pentru dullcat):

Curat fac în camera. Cum ați spus și dvs, ei vin si de la celelalte camere. Toată problema a fost ca ei m au ciupit și am făcut o iritație foarte urata.
Mulțumesc frumos pentru răspunsuri, apreciez enorm!
Seara frumoasa!

6 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns: