| animalsandbeauty03 a întrebat:

Buna,TPU! Am nevoie de ajutor!
Stiu ca e devreme, dar vreau sa imi răspundeți serios ca si cum ar fi perioada respectivă:
1. Ce licee cu profil de științe ale naturii sunt in Ploiesti si cu ce medii se poate intra *minima*?
2. Liceul Spiru Haret e un liceu bun? Adica sunt elevi si profesori buni? Sau sunt anturaje printre elevi si profesori care nu iti explica si nu sunt prea buni?
3.Cu ce medie *minima* pot intra la Spiru Haret la științe ale naturii *minima*?
4.Cum se calculează media totală? Adica cu tot cu simulări si media 5-8?
5. Dacă urmez un profil de științe ale naturii la bac in plus trebuie să dau bio,chimie sau fizica, nu? Si eu vreau bio.
6. Dacă dau bio la bac si urmez acest liceu pot da la facultate de medicină?
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| zurick a răspuns:

1.Toate ar trebui sa aiba acest profil, mediile se schimba in fiecare an, dar ca sa-ti faci o idee uite-te aici la mediile din anii trecuti de la ce licee te intereseaza: http://admitere.edu.ro/Pages/Primele10Spec.aspx?jud=32
3.Media depinde de an. Spre exemplu, in 2017 s-a intrat cu 8, 44, iar in 2016 cu 8, 34.
4.Simularile nu conteaza, nota de la ele nu are nicio relevanta in admiterea la liceu.
Media de admitere= 0, 2*ABS+0.8*EN
unde ABS este media de absolvire a claselor 5-8 si EN media de la evaluarea nationala.
5.Proba de alegere la bac la stiinte ale naturii este intre biologie, fizica sau chimie, iar daca vrei biologie va trebui sa dai bacul ori din materia 9-10 ori din 11-12, a doua fiind mai usoara,
6. Poti da la falcutatea de medicina de la orice profil.Sigur te poti inscrie, insa depinde de tine daca te pregatesti cum trebuie de admitere.

0 răspunsuri: