| DutzaDiia a întrebat:

Am o problema cu niste colege de la scoală. Eu învat bine (nu vreau sa mă laud, dar am doar 4 de 9, in rest doar 10),m-am dus la tot felul de olimpiade,sunt lăudată de profesori etc,pe când fetele alea (pitipoance) se machiaza la scoală,niciodată nu s-au îmbrăcat in uniforma la scoală,invata absolut groaznic (se "scalda" in 4, 5 si 6) si totusi se iau de mine si de alte colege de-ale mele. Mă urăsc pentru absolut tot ce fac. Este un băiat de care lor le place (si intr-adevăr e dragut acel tip), si am iesit de vreo 2-3 ori cu el (doar ca si prieteni),si au început sa mă facă "vaca,proasta, javra ordinara" etc si nu inteleg de ce. Ele au iubiri de 20 si ceva de ani, dar nici 13 ani nu au ele,dar tot eu sunt "panarama". Stiu ca nu sunt cum spun ele ca sunt, dar pe mine mă dor cuvintele spuse de ele. Întrebarea mea este: ce pot face ca sa mă lase in pace?

Răspuns Câştigător
| Neo12 a răspuns:

Hei.
Ignoră panaramele astea. Nici atenţia ta nu o merită. Aşa am şi eu nişte proaste în clasă, dar le ignor pentru că prostul trebuie tratat cu indiferenţă.
Le las să comenteze ce vor, dar dacă m-au prins într-o stare proastă, alea sunt. Am mai avut certuri cu ele, dar am ieşit învingătoare deoarece am ştiut ce să le spun. Şefa clasei, râdea de mine că aproape-mi bat iubitul (noi ne jucam), iar ea lua bătaie de la iubitul ei de-i umfla ochii, îi dădea cu pumnii în coaste sau îi spărgea nasul.
Ele râd de tine deoarece nu pot ajunge la un statut ca al tău. Ele o să fie nişte panarame de doi bani, iar tu o să ai un viitor frumos având în vedere că eşti inteligentă.
Nu merită să te consumi pentru astfel de persoane! Ascultă-mă!
Sărbători fericite!

1 răspuns:
| Alex_Alex_1995_bEXO a răspuns: