| stefyeli a întrebat:

BUna TPU! am o problema! sunt in clasa a 7 a si sunt o eleva silitoare dar parca de cand a inceput anul asta scolar am prins mai multe puteri si parca ma simt independenta. Uitati ce prostii am facut, materia mea preferta este biologia, pentru ca vreau sa ma fac doctorita! chestie e ca colegi mei or vrut sa plecea la ora de bio si ca sa nu se supere pe mine am plecat si eu. nu a raamas nime in clasa! chestie e ca diriginta mea sa revoltat si va face peste 2 zile sedinta ca parinti, chestie e ca le va spune parintilor de toate absentele noastre, eu am mai plecat la ora de sport din diferite motive, lucru cel mai grav e ca eu azi m-am simtit super rau ( sunt in perioada aceea...) si la ultima ora tot de sport am plecat, m-am intalnit ca diriga pe holul scolii si i-am zis motivul de ce pleck, ea o zis vedem noi, vb ca mama, la sedinta! de toate absentele mele stie mama, in afara de una la muzica ( cand am plecat ttoti), una la bio ( adica ieri) si vreo 5-6 absente la sport care nu is trecute in catalog, dar se vor trece. cum sa ii explic mamei mele situatia? ca am destule absente de care nu stie? daca nu ii spun eu, tot va afla la scoala, nu sunt eu cea mai chiulitoare persoana, dar imi este constiinta incarcata, trebuie sa ii spun, dar nu stiu cum, ma ajutati?

Răspuns Câştigător
| Tweetymrrr a răspuns:

Ok! cHiAr iti inetleg situatia. Nu te impacienta. Pur si simplu spune-i mamaei tale ca toti colegi ati au plecat si ai facut si tu acelasi lucru ca sa nu te creada o tocilara sau imi stiu eu ce.winking CeL mai bine e ca de acum inainte sa nu mai faci chestia asta, daca tot regreti asa de mult.Nu te mai lua dupa colegii tai. Fi tu! Daca ei nu et apreciaza e treaba lorwinkingIn plus ai putea sa-i explici si dirigintei tale ca nu vroiaia sa ramai singura in clasa ca sa rada toti apoi de tine cu remarci de genu' :Ia uite-o si p-asta, nici sa chiuleasca de la ora cand o facem toti nu e in starewinking