| AllleAlllexandra a întrebat:

buna tuturor :*!
Am inceput clasa a 9-a si deja au trecut 4 zile de cand merg la liceu.Problema este ca deja incep toti profii cu chestii de genul ca "La materia mea trebuie sa invatati mult ".Eu in generala luam note destul de mari.7, 8,9,10 acum depinde dar acum imi este frica ca sunt alti profesori si mai mult de invatat si mereu ma gandesc ca daca nu am sa reusesc sa imi invat asa cum trebuie si ca daca o sa iau note mici si o sa ma fac de rusine.Nu stiu de ce dar imi este frica plus ca sunt anemica si mai am si alte probleme si nu prea am starea aia de invatat pentru ca mereu sunt obosita dar doctorita de familie mi-a spus ca trebuie sa fac analize de sange si sa merg la oftalmolog(nu am probleme deloc cu ochii, vad bine dar ea vrea sa vada totusi.)si sa fac o ecografie desi eu cred ca numai anemia ma afecteaza.Voi ce sfaturi mi-ati da? Va rog mult sa imi da-ti niste sfaturi ca eu nu mai rezist sad!

Răspuns Câştigător
| 000M1ha3la a răspuns:

Eu tocmai ce a terminat clasa a noua si crede-ma ca pretentiile sunt foarte mari,insa si reusitele vor fi.N trebuie sa fi speriata,unii profesori o vor lua incet cu voi pentru ca isi dau si ei seama prin ce treceti,alti colegi,alti profesori, alta scoala, este greu pentru noi, este o schimbare destul de drastica, insa te vei obisnui.Incearca sa fi atenta la ore si invata din mers nu trebuie sa tocesti.Raspunde des la ore chiar daca nu esti sigura de raspuns, conversand cat mai mult cu profesorii ei vor tine minte si cand vei lua o nota mai mica iti vor da sansa sa o maresti, ascultandu-te sau bazandu-se doar pe raspunsurile date la clasa.Bafta la scoala, sper ca te-am ajutat :*

0 răspunsuri: