| BloomyxD a întrebat:


Anul scolar e aproape pe sfarsite si sunt foarte nerebdatoare. insa sunt cateva probleme peste care nu stiu cum sa trec.
Prin februarie, a fost sedinta cu parintii la scoala iar eu nu le-am zis alor mei deoarece aveam o nota mica de care acum le-am spus ..insa de sedinta tot nu stiu. Ma gandesc ca pana la orma trebuie sa mai fie vreo sedinta si mi-e frica sa le spun pentru ca mai am 2 note de 6 de care nu stiu...
Chestia e ca nu mi-e frica de morala pe care mi-o fac, doar ca nu vreau sa-i mai dezamagesc pentru ca ei nu merita asta.

Mereu am fost fata cu note bune, de la 8 in sus... dar acum nu stiu ce mi s-a intamplat, nu ma mai pot concentra pe invatat, nu mai am vointa...

Va roooog, niste sfaturi? Nu mai vreau sa mai ascund lucrurile astea de parinti...

3 răspunsuri:
| PinkTerror a răspuns:

KId/o potoleste-te...

Sunt elevi care au 2/3/4 enspe absente si etc. si tu iti faci griji de 6?

Se intampla, ai o zi mai proasta, te simti rau, nu ai invatat poate destul pentru ca... whatever.

Ideea este ca sunt sigur ca parintii tai o sa fie mandri de tine orice ar fi.
(asta de la un tip care a fost si premiant si corigent)

Nu ii dezamagesti decat daca incepi sa le ascunzi lucrurile astea. o sa inceapa sa creada ca le ascunzi si altele si o sa isi piarda increderea in tine.

fii curajos/ curajoasa si spune-le ce s-a intamplat si de ce iti era frica. poate cu ocazia asta reusesti sa le spui ca nu vrei sa ii dezamagesti dar ca poate te pun prea multe presiune pe tine care te face sa simti ca atunci cand nu reusesti perfect, iti e frica sa recunosti.

Have fun,
PT

| SoreMihalacheSorina a răspuns:

Pai nu trebuie, sa ii minti, fai ceea ce simti, dar mai bine eu zic sa le spui, nu-i bine sa ii minti, lasa ca nu te omoara, totusi sunt parintii tai
!

| mOonyX99 a răspuns:

Pai cunosc si eu persoane cu aceleasi probleme, dar in niciun caz sa nu mai faci greseala de a nu le spune ca ai sedinta, pot afla din alta parte si va fi si mai rau asa! sad spune-le tu ...incearca sa le explici ca te stradui, ca poate au asteptari cam mari de la tine, ca e greu si promite-le ca te vei stradui mai mult pe viitor, stiu cum e sa scazi cu notele la scoala straight face