| Dulc3amarui a întrebat:

Buna TPU.Cum as putea sa scap definitiv de emotii? Uneori simt ca emotiile au control asupra mea.nu pot sa ma exprim asa cum o fac cu prietenii.Va dau exemple:
1.Cand sunt la scoala si profesorii vorbesc cu mine eu vorbesc tremurand sau cand ma scot la tabla, tremur toata si uit.
2.La scoala sunt intr-un cor.eu am voce buna dar o am buna numai cand sunt singura. pur si simplu imi este rusine de ce s-ar zice apoi.
Ce as putea sa fac? Apreciez raspunsurile primite.

Răspuns Câştigător
| CloseToYou a răspuns:

Ti-e teama de ceea ce cred/spun ceilalti despre tine, nu esti sigura pe tine.Cea mai buna forma de a scapa de timiditate este sa incerci sa-ti imaginezi situatia in care esti pusa ca iesind cu bine, intr-un mod pozitiv.Prrofesorul te scoate la tabla? Imagineaza-ti ca te duci, faci exercitiul si iei un 10.Fi optimista, vezi orice experienta, negativa sau pozitiva ca pe o .experienta.Nu te mai gandi atat de mult la ceea ce vor zice ceilalti de tine,crede-ma toti oamenii(cel putin cei normalihee hee)au emotii in unele situatii chiar daca nu arata asta.Dar e ok sa ai emotii, doar ca trebuie sa incerci sa le invingi, altfel o sa te domine si n-ai sa poti sa faci nimic.Incearca sa socializezi mai mult,iesi cu prietenii,mergi la un club de teatru,pictura, etc.Fa lucruri pe care nu credeai ca ai curajul sa le faci, la inceput lucruri simple cum ar fi sa te imbraci putin mai neobisnuit fata de obicei sau sa te dai cu o oja cu o culoare mai interesanta.Incetul cu incetul vei reusi sa iti invingi temerile.
Bafta!

2 răspunsuri:
| BaiatulAnonim a răspuns:

Tu vrei ca tot ceea ce faci sa fie perfect. Ei bine nimeni nu e perfect ! Cu totii gresim, e tipic omenesc. Tot ce trebuie sa faci e sa nu te mai gandesti la ce s-ar putea intampla. Incearca sa prinzi tupeu fara sa te gandesti la consecinte. Traieste momentul de acum, prezentul, nu sta tot timpul cu mintea in viitor. Asta e cauza timiditatii tale.

| DU6 a răspuns: