anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

big grin
Colegii mei isi bat joc de profesori, chiar si fetele cuminti pe care le apreciam,acum au prins de la aia retardati sa faca misto de profesori,sa ii intrebe lucruri indecente,apoi se uita cu niste feţe de retardate in spatele clasei sa vada daca a ras cineva.
Sunt profesori la a caror materie eu dau bac, si nu isi pot tine ora in nici un fel, iar atunci cand nu are cu ce sa ne incheie media ne trece la toti 10. Toti fericiti,si la bac ce facem,nu a predat o lectie.
Nu sunt un elev bun,nu prea invat, nu imi vine sa mai invat pentru scoala, cand eu stiu ca pierd timpul degeaba, iar altii copiaza.
Am tacut mereu,iar atunci cand rar incerc sa atrag atentia cuiva,chiar si subtil,primesc raspunsuri de genul :
,,Lasa-ne pe noi sa avem o clasa asa cum trebuie, nu de fraieri ".Ce pot sa mai zic?
Parintii imi spun,,socializeaza cu oricine ca nu te omoara", am avut o discutie si cu o doamna psiholog despre asta.Ma intrebat daca eu as vorbi cu o persoana care fura, care are un comportament de retardat, dar cu mine se comporta ok.Am spus clar ca nu, si mi-a zis ca eu am o problema.Eu cred ca avea diploma in psihologie de pe internet trasa la imprimanta.
Ideea in mare,este ca eu nu vorbesc cu nimeni,credeti ca merita sa vorbim, sa fim amici cu astfel de persoane?

Răspuns Câştigător
| Hakuouki a răspuns:

Este doar pentru ca tu ai un intelect putin mai superior decat al lor sau poate esti eliberat de spiritul de turma. Stiu cum este sa nu te intergezi intr-un anumit grup. Dar sa nu te poti integra intr-un grup si sa fi inadaptat sunt doua chestii diferite. Gaseste oamenii cu care sa te simti bine si totul va fi ok.
PS: Conditia sistemului de invatamant este jalnica, iti inteleg frustrarile.

6 răspunsuri:
| elyfel a răspuns: