anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

big grin
Colegii mei isi bat joc de profesori, chiar si fetele cuminti pe care le apreciam,acum au prins de la aia retardati sa faca misto de profesori,sa ii intrebe lucruri indecente,apoi se uita cu niste feţe de retardate in spatele clasei sa vada daca a ras cineva.
Sunt profesori la a caror materie eu dau bac, si nu isi pot tine ora in nici un fel, iar atunci cand nu are cu ce sa ne incheie media ne trece la toti 10. Toti fericiti,si la bac ce facem,nu a predat o lectie.
Nu sunt un elev bun,nu prea invat, nu imi vine sa mai invat pentru scoala, cand eu stiu ca pierd timpul degeaba, iar altii copiaza.
Am tacut mereu,iar atunci cand rar incerc sa atrag atentia cuiva,chiar si subtil,primesc raspunsuri de genul :
,,Lasa-ne pe noi sa avem o clasa asa cum trebuie, nu de fraieri ".Ce pot sa mai zic?
Parintii imi spun,,socializeaza cu oricine ca nu te omoara", am avut o discutie si cu o doamna psiholog despre asta.Ma intrebat daca eu as vorbi cu o persoana care fura, care are un comportament de retardat, dar cu mine se comporta ok.Am spus clar ca nu, si mi-a zis ca eu am o problema.Eu cred ca avea diploma in psihologie de pe internet trasa la imprimanta.
Ideea in mare,este ca eu nu vorbesc cu nimeni,credeti ca merita sa vorbim, sa fim amici cu astfel de persoane?

Răspuns Câştigător
| Hakuouki a răspuns:

Este doar pentru ca tu ai un intelect putin mai superior decat al lor sau poate esti eliberat de spiritul de turma. Stiu cum este sa nu te intergezi intr-un anumit grup. Dar sa nu te poti integra intr-un grup si sa fi inadaptat sunt doua chestii diferite. Gaseste oamenii cu care sa te simti bine si totul va fi ok.
PS: Conditia sistemului de invatamant este jalnica, iti inteleg frustrarile.

6 răspunsuri:
| elyfel a răspuns:

Lasa-i in pace pune mana pe invatat ca nu da nimeni bacul in locul tau, pe profii din ziua asta prea putin ii mai intereseaza daca stiu elevii sau nu.Fa pregatiri la materiile de bac, nu fii prieten cu aceia care sunt vulgari, Stai in banca ta si nu mai zice nimic daca aia comenteaza asa lasa-i sa fie cum vor ei, daca ei vor sa sa se comporte urat.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu zic sa ii lasi in pace. Nu merita sa porti discutii si sa socializezi cu asemenea persoane. Sunt numai frustrati.

| kitykity a răspuns:

Eu cred ca nu merita fiindca sunt niste persoane rele care nu-ti vor binele.Cred ca ai auzit si tu la stiri ca se mai vorbesc de rapiri de copii, acei oameni sunt foarte rai. Eu as spune sa nu mai vorbesti cu ei, sa nu interactionezi cu acestia fiindca nu sti ce se poate intampla. Ar trebui sa iti faci prieteni adevarati cu care sa poti sta de vorba. Clasa mea seamana cu ce-ai scris tu mai sus, la mine sunt si mai rai, dar eu nu vorbesc cu ei. Am doar 3 colege cu care ma inteleg foarte bine, dar in rest doar cu fetele.
Sper ca acest comentariu te-a ajutat.

| anastasiatya a răspuns:

Cel mai bine stai departe de specimene din astea, anturajul prost duce la multe rele.

| AleXiss1 a răspuns:

Nu merita sa vorbesti cu ele. Sunt niste persoane rele. Nu le mai baga in seama. Iar despre scoala, eu cred ca singura solutie pentru a lua o nota mare la bac este sa faci pregatire.

| DarinaFaraPunct1 a răspuns:

Eu am prieteni multi, unii buni si altii cu influente negative. Daca un om este mai rau (dupa mine)nu inseamna ca nu trebuie sa vorbesti cu el. Poti sa iti petreci pauzele cu colegii tai, dar totusi ai grija ca e posibil sa incepi sa faci cum fac si ei.Am multi prieteni care fumeaza dar (ciudat)mereu mi-au zis ca daca ma vad cu tigara la gura ma bat(au zis-o in gluma normal). Ideea e ca nu conteaza ca o persoana este mai rea, important este ca se comporta frumos cu TINE si nu te indruma sa faci lucrurile rele pe care le face.Eu zic ca poti fi prieten cu aceste persoane, dar totusi sa nu te increzi in ele, sa nu le spui secretele fiindca pana la urma prieteni adevarati nu exista.Succes mult