anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Deci nu stiu ce sa mai fac! Sunt o fire mai emotiva si mereu am avut de pierdut pentru asta. Am invatat foarte mult pentru bacul asta, am facut tot posibilul, m-am straduit din toate puterile mele sa invat. La scoala nu sunt o eleva proasta, am medii mari. La matematica am facut meditatii 2 ani de zile in particular. Am copiat toate formulele (9-12) de 4 ori pe caiete, pe coli, mi-am scris un dosar intreg. La scoala am facut matematica cu o profesoara foarte buna + ca am facut pregatire pentru bac si la scoala si meditatiile in privat pe care le faceam de 2 ani. La romana am copiat o carte intreaga de esee de 2 ori pe coli, eseu cu eseu + ca le-am facut si structurate, am facut exercitii acasa. La biologie in fiecare an aproape am avut media 10. Am scris culegerea pentru bac de 2 ori pe coli, pagina cu pagina, + citit lectiile de nenumarate ori si am facut si teste. Am luat suplimente pentru memorie: memoplus si ceai verde. Rezultatul: la romana am gresit la rezumat la eseu si cu ce o sa mai imi scada ei pe la celelalte parti nici nu stiu ce nota o sa iau, pentru ca la romana e interpretabil. La matematica nu am facut nimic, decat 2-3 exercitii pe la partea 1 si acasa stiam sa fac mai multe. Si profesoara de la meditatie imi spunea ca o sa iau un 9. Aceeasi problema uriasa o am si la biologie exercitii usoare pe care acasa stiam sa le fac si acolo nu le-am facut, nici eu nu stiu de ce. Parca sunt blestemata! Poate din cauza ca mi-am dorit prea mult sa iau bacul cu nota mare. Mi-am dorit din suflet sa fac si eu o facultate, sa am si eu o functie. Eu am probleme de sanatate si nu ma pot angaja. Am probleme si cu picioarele si cu coloana, nici nu pot sta prea mult in picioare. Mama e foarte dezamagita pentru ca mi-a oferit toate conditiile, si eu am gresit la bac, ea se astepta sa iau nota mare, la fel ma asteptam si eu pentru ca nu am facut nimic altceva decat sa invat. Imi pare foarte rau, pentru ca sunt exercitii pe care stiam