anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Deci nu stiu ce sa mai fac! Sunt o fire mai emotiva si mereu am avut de pierdut pentru asta. Am invatat foarte mult pentru bacul asta, am facut tot posibilul, m-am straduit din toate puterile mele sa invat. La scoala nu sunt o eleva proasta, am medii mari. La matematica am facut meditatii 2 ani de zile in particular. Am copiat toate formulele (9-12) de 4 ori pe caiete, pe coli, mi-am scris un dosar intreg. La scoala am facut matematica cu o profesoara foarte buna + ca am facut pregatire pentru bac si la scoala si meditatiile in privat pe care le faceam de 2 ani. La romana am copiat o carte intreaga de esee de 2 ori pe coli, eseu cu eseu + ca le-am facut si structurate, am facut exercitii acasa. La biologie in fiecare an aproape am avut media 10. Am scris culegerea pentru bac de 2 ori pe coli, pagina cu pagina, + citit lectiile de nenumarate ori si am facut si teste. Am luat suplimente pentru memorie: memoplus si ceai verde. Rezultatul: la romana am gresit la rezumat la eseu si cu ce o sa mai imi scada ei pe la celelalte parti nici nu stiu ce nota o sa iau, pentru ca la romana e interpretabil. La matematica nu am facut nimic, decat 2-3 exercitii pe la partea 1 si acasa stiam sa fac mai multe. Si profesoara de la meditatie imi spunea ca o sa iau un 9. Aceeasi problema uriasa o am si la biologie exercitii usoare pe care acasa stiam sa le fac si acolo nu le-am facut, nici eu nu stiu de ce. Parca sunt blestemata! Poate din cauza ca mi-am dorit prea mult sa iau bacul cu nota mare. Mi-am dorit din suflet sa fac si eu o facultate, sa am si eu o functie. Eu am probleme de sanatate si nu ma pot angaja. Am probleme si cu picioarele si cu coloana, nici nu pot sta prea mult in picioare. Mama e foarte dezamagita pentru ca mi-a oferit toate conditiile, si eu am gresit la bac, ea se astepta sa iau nota mare, la fel ma asteptam si eu pentru ca nu am facut nimic altceva decat sa invat. Imi pare foarte rau, pentru ca sunt exercitii pe care stiam sa le fac si am muncit pentru bacul asta foarte mult. Pur si simplu nu ma mai pot opri din plans, nu stiu ce sa ma mai fac, mama acum ma trimite la munca. Sunt colege care nici macar nu s-au chinuit sa invete si au facut la romana si biologie tot si la matematica de 7, 8. Ma gandeam sa ma duc la un psiholog, pentru ca sunt foarte afectata. Chiar nu stiu ce o sa fac pana la rezultate, mi-e frica sa nu ma imbolnavesc ca deja ma simt rau! Multumesc ca v-ati luat din timp sa cititi ce am scris. Si astept un sfat, orice e bine venit!

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| PrintesaGumitaa a răspuns:

Mda... Te straduiesti prea mult. Mai sunt cazuri unde unii fac meditatii si invata dar in final tot iau o nota mica iar altii invata pe ultima suta de metri si iau note mari. Nu esti de vina cu nimic pur si simplu atat poti sa asimilezi oricat de mult te-ai stradui.
Nu e capat de lume, ai sa mergi la facultate unde ai de invatat pentru examene cat pentru 6 bacuri, atunci ce ai sa faci?
Poate nu e chiar asa cum spui tu, te prea stresezi, nota de tracere tot ai sa iei, poate chiar o sa fie mari, acum nu mai vezi limpede din cauza emotiilor. Ai incredere in tinewinking

2 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Cred că trebuie să fii puțin mai "miserupistă" - dacă înțelegi ce vreau să spun... Adică e bine că te mobilizezi când e cazul dar nu pune la suflet orice!

| RainmakerX a răspuns:

Esti emotiva si te pierzi in timpul examenelor, se intampla si altora.
Momentan nu are rost sa te gandesti la asta caci iti faci mai mult rau.

Exista si facultati (ex: finante la ase) de unde poti sa faci rost de un job care nu necesita munca fizica. Multe chestii se pot invata dar, evident... cu cat sunt mai usoare, cu atat salariul este mai mic.

Nu e sfarsitul lumii, este numai un prag ce trebuie trecut.