| AndreeaAndreutza48 a întrebat:

Buna TPU! Sunt studenta in anul 3 la farmacie și mă gândesc că după ce termin farmacia sa dau la facultatea de medicina (as avea 23-24 de ani) Ce credeți? Ar fi târziu?
Totodată as munci pentru a-mi plati facultatea

14 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Inca nu am auzit de persoane care sa munceasca pe perioada facultatii de medicina, pentru ca nu se poate lipsii de la cursuri, seminare sau practica si este atat de mult de invatat, ca nu ai cand sa dormi suficient, dapai sa mergi la vreun job.

| AndreeaAndreutza48 explică (pentru Violleta2022):

Cunosc oameni care o fac

| Violleta2022 a răspuns (pentru AndreeaAndreutza48):

As vrea sa-i vad si eu pe aia, ca eu nu am vazut nici unul.

| AndreeaAndreutza48 explică (pentru Violleta2022):

Pare imposibil dar chiar sunt, plus că tot as fi la taxa, voi învăța pentru mine fără stresul de a fi la buget

| AndreeaAndreutza48 explică (pentru AndreeaAndreutza48):

Și am chiar o cunoștință care este in anul 3 la medicina și lucrează ca ospătar.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu poți și munci și să faci și facultatea de medicină în același timp. Nu reușești cu orarul și cu învățatul.

| Nirvanaaa a răspuns:

Salut! Nu sunt în măsură sa iti zic ca e prea târziu având în vedere ca eu am 22 de ani și sunt în anul I. Merita. După vei rămâne cu regretul ca nu ai făcut ce iti place.
Poti munci în timpul facultății pentru ca tu oricum vei fi la taxa pentru ca ai fost la farmacie. Deci nu trebuie sa iei numai note de 9 și 10. Te vei descurca tu, numai sa găsești un angajator înțelegător cu tine. Mult succes.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Buna! Credem că nu e o idee buna. Îți ajunge farmacia. Da, ar fi. Greu sa faci asta, viața socială când? laughing

| AndreeaAndreutza48 explică (pentru anonim_4396):

Eu merg pe ideea că 6 ani oricum trec, chiar daca fac sau nu facultatea, deci de ce nu? Plus că deja multe noțiuni le aș cunoaște la medicina deoarece am și farmacia in spate