| Katty1234 a întrebat:

Vreau sa ma ajutati cu niste sfaturi daca se poate. Povestea e cam lunga. Am 21 de ani( sunt fata ) si sunt intr o relatie cu un baiat ( tot 21 ani) de un an.parintii mei sunt de moda veche, nu vor sa se adapteze la noile,, legi,, aplicate in secolul acesta, ma refer in cazul adolescentilor. Mama nu il suporta deloc pe prietenul meu, deoarece ea nu vrea ca eu sa imi incep viata sexuală cu el, sau cu oricare alt baiat, pana dupa casatorie, oar casatoria sa fie dupa 30 de ani. Cand ies cu el in oras, imi zice sa nu stau mai mult de 30 de minute, sa nu l las sa mi atinga decat fața, nu ii convine ca am poze cu el pe diferite siteuri de socializare. Sunt studenta la medicina, iar ea are pretentia ca eu sa stau o viata intreaga numai in casa sa invat, vorbele ei sunt urmatoarele:,, toata viata trebuie sa inveti, nu ai voie la distractii. Viata ta consta doar in invatat,,. Problema e urmatoarea. Prietenul meu ar vrea ca peste cateva luni sa ne mutam impreuna, si nu stiu ce sa fac in cazul in care am asemenea parinti. Mama mereu imi strigă ca prietenul meu e mai important decat ei, ca eu trebuie sa stau toata viata langa ei, ca daca afla ca ma culc cu el n o sa ma ierte toata viata si o sa ne omoare pe amandoi. Toate persoanele din jurul meu imi spun sa mi iau viata in maini si sa fac ce mi spune inima. Daca eu vreau sa raman cu acest baiat, iar parintii nu sunt de acord si incep cu amenintari, eu sa nu dau inapoi, pentru ca pana la urma viitorul mi l fac cu sotul, nu cu parintii. Voi ce parere aveti? Ce ar trebui sa fac?

2 răspunsuri:
| LeeSeol a răspuns: