anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce imi puteti spune despre banchetul de clasa a 8-a? Cum va decurge totul? Cum ar trebui sa ma comport? Cum o sa fie? Mai detaliat va rog. Dau funda + voturi! :*

Răspuns Câştigător
| drogh a răspuns:

Banchetul de a 8 a o sa fie superb. Tot ce trebuie sa faci este sa fii tu! Si mai ales, daca doresti sa stralucesti, ai nevoie de o rochie pe masura, niste pantofi draguti si un machiaj dar care sa nu iasa prea tare in evidenta. Poti sa vorbesti liber cu colegii si profesorii tai si sa dansezi atunci cand auzi o melodie buna. Apoi, faceti poze, etc...

4 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Ca orice alta petrecere doar ca sunteti imbracati mai elegant si sunt profesori cu voi

| OnuOnulică a răspuns:

Eu imi amintesc ca la banchetul meu din clasa a 8-a a fost un dezastru.

| xDxDxDxDxD a răspuns:

Va fi un moment de "reculegere". Atunci vei fi intr-o incapere cu dirigintele, profesorii, colegii, parintii.Majoritatea vor plange.Va urma premierea.La un moment dat profesorii vor merge sa ia masa, voi veti ramane singuri in sala. Ordinea nu e obligatorie, asa a fost la noi.
Nu am luat profesorii cu noi la restaurant, doar pe doamna diriginta happy
Acolo trebuie sa te distrezi. Daca nu te distrezi la banchet, ai trait degeaba.Trebuie sa te simti bine, sa dansezi.Sa faci multe poze.Candva iti va fi trag sa te uiti la ele.

| cristinutza07 a răspuns:

Pai din moment ce am trecut si eu prin asta o sa iti spun totul... e super smecher fiindca o sa te distrezi pentru ultima data cu colegii si prietenii tai, ai grija cum te imbraci de preferabil sa nu te schimbi de rochita, sa nu bei prea mult ca sa te imbeti deoarece colegii tai asa o sa te tina minte o sa faceti poze o sa fie bine sper ca te-am ajutat funda?