| didi33 a întrebat:

Cei care acum intra in clasa a 9-a cum sunt repartizati? Adica eu am intrat la o sectie in care sunt 56 de elevi.Si stiu ca intr-o clasa sunt 28 de elevi.Dar cum ne repartizeaza in clase?

Răspuns Câştigător
| MouSSEauChoColat a răspuns:

Salut!
Cei care intra la liceu sunt repartizati in functie de medie (de la cele mari la cele mici). Daca tu ai intrat la o sectie la care sunt 56 de locuri, atunci trebuie sa vezi pe ce loc ai intrat. Daca esti pe locul 28 sau mai sus, ai intrat in prima clasa, iar daca esti pe un loc de la 29 pana la 56 intri in a doua clasa. Ca sa aflii pe ce loc esti, s-au afisat rezultatele admiterii pe net. http://admitere.edu.ro/IndexHarta.aspx Apesi pe judetul tau, intri la specializarile ordonate dupa ultima medie si iti apare o lista cu toate liceele din judetul tau. Le iei la rand in functie de optiunile pe care le-ai pus pe fisa de inscriere si vezi unde ai intrat si pe ce loc esti.

4 răspunsuri:
| AndreeaaD a răspuns:

In functie de medie, de la cea mai mare la cea mai mica.

| mistretul a răspuns:

Buna.Repartizare se face asa Nota de admitere (cea cu care ai intrat la liceu)+nota obtinuta la examen la matematica : 2= Nota para la o clasa si nota impara la cealalta claca. Sper ca ti-am fost de ajutor.Da-mi Funda daca te-am ajutat.

| SAndré a răspuns:

Deocamdata, nu se stie nimic sigur. Inspectoratul se afla ""in renovare".
Exista o mica sansa, sa treaca peste nota de admitere si sa va amestece. Fiecare clasa trebuie echilibrata in asa fel incat sa existe concurenta, plus ca, in unlele licee, exista elevi favorizati, care n-au reusit sa intre in prima clasa, si pentru ei, conducerea scolii schimba regulile.
De asemenea, este mare probabilitatea de a va ordona dupa mediile de admitere, dar depinde de fiecare liceu in parte.

| SAndré a răspuns:

Depinde de liceu.
Inspectoratul se afla "in renovare" [laughing], deci se complica mult sistemul.
Clasele pot fi amestecate, datorita lipsei de concurenta.