| brunettenini a întrebat:

Cine e singur ce credeti despre singuratate?

7 răspunsuri:
| angelwithgreeneyes a răspuns:

E nasoala... crying

| Elvina a răspuns:

Singuratatea nu te invata ca esti singur, ci singurul.

| noname2021 a răspuns:

Cateodata e naspa cateodata e fain

| Mαdαliηα a răspuns:

Ma simt mult mai bine singura, si sa vorbesc chiar si cu un caine, chiar daca el nu intelege ce zic macar nu ma contrazice, si ii stralucesc ochii cand ma uit la el, iar chestia asta ma face sa ma simt mai bine, decat sa vorbesc cu o persoana cu 2 fete barfitoare si care nu merita sa aiba un prieten. Eu niciodata nu sunt deranjata cand sunt singura, in totdeauna mi-a placut sa stau singura intr-un loc pe un deal si sa ascult cum bate vantul...

| Nitescu_Theodor_1995 a răspuns:

Pai sa vedem. Sunt elev de liceu si traiesc intr-o casa cu 4 camere la parter si 3 la etaj+bucatarie si 2 bai de unul singur. Am part-time job, sunt primul din prima clasa, interactionez rar cu familia[exceptie mama care ma suna cel putin saptamanal] si nu am contacte stranse cu o anumita persoana. Si viata mea se rezuma la: Ma scol la sase, iau cafeaua matinala si ma uit la stiri. la sapte plec la scoala sau ma apuc sa hranesc iepurii daca sunt in vacanta. in rest trag toata ziua mata de coada, ma joc diferite jocuri, ma uit la seriale[anime si politiste], mananc, lucrez si cam atatthinking si cum in opinia mea asta inseamna singuratate, pot sa spun ca imi place sa traiesc in ealaughing adica nimeni nu imi impune reguli si nimeni nu se asteapta sa le respect, fac ce vreau si daca fac o greseala nu ma supar pe nimeni si nici nu pierd timp cu cautarea unui tap ispasitor, deci e bine.
Medicul Singuratel recomanda singuratatea ca modalitate de destresare si punere de ordine in ganduri.

| Clllaudiaa a răspuns: