| maria91r a întrebat:

Credeti ca are ceva daca ma duc la scoala cu suvita albastra?tonguetonguetongue

20 răspunsuri:
| Silvia a răspuns:

Daca ai profi ca dirigu` meu..mai bine nulaughing.

eluveitie
| eluveitie a răspuns:

Si eu aveam suvite rosi si varfuri negre cand m-am dus intr'a 9-a si nu o commentat nimeni nimic...nu cred ca au ei treaba...mai sunt si unii profesori care se leaga da nu trebuie sa ii bagi in seama... tu trebuie sa te simti bine happy

| Georgiana2905 a răspuns:

Daca inveti nu are nimic dar daca mergi la scoala ca sa fi prezenata cam are. Ce vor zice profesorii? Nici nu invata dar totusi vine la scoala plina de fite sau etc. Din pctul meu de vedere, atata timp cat inveti nimeni nu se v-a lua de tine pentru felul putin rebel in care arati. Oricum sa nu exageram. o suvita nu face nimic.

| emima a răspuns:

Poi nu cred ca are ceva dar depinde de scoala unde esti si de profesori daca ai un director/directoare care nu permite asa ceva ar trebui sa nu faci asa ceva
multa bafta

| BlueDreams a răspuns:

Daca o profa de biologie si o administratora ca a mea gandeste-te deja cum ti-ar sta fara par in cap.

| Haydee a răspuns:

Eh, nu. ce treaba au profii cu suvita ta?
O colega de-a mea are suvite rosii si nimeni nu are treaba cu eawinking

| SweethearT a răspuns:

Nu o sa iti zica nimic.de fapt,da depinde de profi.eu am parul saten inchis, si mi-am facut in partea de jos a parului blond deschis, iar profii nu or comentat.Numai profesoara de romana m-a intrebat in gluma ca "nu am avut ce face vara astalaughing?". Deci serios, no problema, in plus e alegerea ta nu a lor daca vrei sa iti bagi suvite sau nusmugDaca parintii nu or comentat, ei dc s-o faca?

| Bianca_4346 a răspuns:

Daca ai o directoare ca a mea... poti sa te omori de pe acum. daca nu vei suporta toate ''laudele''din partea eilaughingsi vei fi si tunsa imediatlaughing

| jedi_8834 a răspuns:

Normal ca nu, du-te linistitahappy

Răspuns utilizator avertizat
| I'm just me a răspuns: