| yanny`s a întrebat:

Cum arata o zi obisnuita pentru tine?

Răspuns Câştigător
| FoXy a răspuns:

Pai trezirea pe la 1 cam asa ma rasfat prin pat o ora ma duc pana pe la magazin daca intarzii vreo 2 ore de la magazin le zic la ai mei ca a fost coada ca pe vremea lu ceausescu intru putin pe mess vad care iese afara, ies cu fetele mai o barfa o atentie o maslina ajung in casa fie ma uit la tv fie mai citesc mai intru pe mess si apoi ma culc si maine o iau iar de la capat

26 răspunsuri:
| Silvia a răspuns:

Poi.trezirea la pe 10-11, mers in baie, unde stau cam 30 de minute (dus, spalat pe dinti, pieptanat, imbracat, nevoi fiziologice oh go on) apoi 15-30 de minute sport daca am chef, papat nu prea, doar daca mi`e fomica pap un sendwish, intru pe mess, in acelasi timp stau si pe TPU, sau daca nu stau la pc stau in camera si ascult muzica pana pe la 13-13:30, apoi iau pranzul dupa care plec la plaja, pe la 7 ma intorc de la plaja, fac baie apoi ies putin afara daca mai am chef...vin de afara pe la 21:30-22, fac dus apoi intru pe mess si pe TPU, apoi daca e ceva interesant la tv ma uit si pe la 2 stingerea happy

mumoasa
| mumoasa a răspuns:

Pai ma trezesc la 10 -11 cateodata chiar 12 happyMa duc sa mananc si apoi intru pe TPU.Stau cam 2 ore.Ascult muzica, citesc, ma uit la tv asta cam pana la ora 4.De la 4 ies cu pietenele afara, in oras, in parc.Depinde unde aveam chief sa mergem happyIntru in casa pe la 9-10, 11-12 depinde cand ma plictisesc. Apoi intru in casa fac un dus, intru iar pe TPU si pe alte site-uri si stau pana pe la 1-2 noaptea.Si a doua zi o iau de la capat happy

nony
| nony a răspuns:

Trezit, spalat, mancat.TPU (cam 1 ora si ceva). jucat PlayStation.plecat la munca. vreo 5 ore.venit.spalat.iesit cu prieteni la o bere (nu mereu).TPU.cam pana pe la ora asta.culcat happy

| psiholoaga a răspuns:

Ma trezesc pe la 9-10, mananc, stau pe net, ajung (daca e cazul) la firma, grupuri de dezvoltare, diverse evenimente, dupa-amiaza ma retrag acasa, la racoare, vad un film, citesc ceva, iau pranzul, seara ies prin parc cu un prieten, o prietena, la un film, un suc... Cam asta ar fi tiparul. Tu ce faci toata ziua?

| Antrax a răspuns:

Ma trezesc la 8 ma joc pe calculator pana pe la 1-2 ma duc la o plimbare pana la ora 5 ajung acasa ma uit cine e pe mess si ma duc cu prietenii la plimbare mai stam la povesti si dau pe acasa pe la 9-10 ma uit la tv pana la 12-1 si o iau de la capatwinking

daniela
| daniela a răspuns:

Scularea la 4, 30 calc pentru sotul meu o camasa si pentru mine si copil ceva de imbracat, fac un dus si plec la servici ( cca 1 ora pe drum ) 8 ore de munca si apoi repede acasa. pe drum o piata. Seara depinde spal, calc, fac mancare, curatenie ma uit un pic la televizor, un pic de net (TPU) sau un joculet si in jur de ora 23 -24 ma culc.

| Pho3nix a răspuns:

Poi depinde de program big grin

Trezirea pe la 12, fac un dus, mananc, stau la comp si apoi seara in oras sau cu rolele pe faleza cu prietenii big grin

| Nastia a răspuns:

Trezirea la 12, papica, o carte, ...somnic iar,...

| Chocolate a răspuns:

Plictiseala.

| yanny`s explică:

Eu... daca sunt libera, merg la plaja de dimineata, vin acasa, stau putin in pat, seara ies la plimbare cu prietenele, apoi pe mess si la somnic.

| Encore a răspuns:

Ma trezesc la 11-12, stau pe net pana pe la 2-3 [beau o bere] ies cu prietena pana la 5-6 si dupa iar acasa pe net pana la 3-4 noaptea, beau si ma joc dota/cs laughing

| adyth a răspuns:

Pii in vacantze zilele mele is identice...trezirea cand am chef, mananc, stau la pc, ies afara cu prietenele mele, vin acasa in jur de 11-12 noaptea.stau pe net pana la 3 maxim apoi somn si trezirea cand am chef.ai prins ideea laughing

in timpul scolii e groaznic...aceeasi chestie oh go on identice.trezirea la 5.30.naveta...scoala.plictiseala...naveta acasa scriu invat daca am chef daca nu pace... pc cat apuc pana ma ia somnul.de regula la 10 juma dorm cu clabuci big grin ...trezirea la 5.30.ai prins ideeawinking

Nu mai spun si momentele intime cum ar fi dusul sau spalatul pe dinti....alea stau pe invisible in lista rolling on the floor)

| Stixie a răspuns:

Păi mă trezesc pe la 10-11. Spălarea, mâncarea şi plecarealaughing. Ies cu prietenul vreo 2-3 ore la un suc, o îngheţată, un film bunhee hee. După câteva ore bune cu iubitul vin acasă, îmi sun prietenele şi o luăm din locbig grin.Seara pe la 10-11 depinde dacă mă plictisesc sau nu, vin în casă, net(dacă nu am ce face ziua stai şi atunci), mă spăl pe dinţibig grin, pe faţă, puţin televizor şi asta ehappy

| andreig a răspuns:

Ca orice alta zi obisnuita rolling on the floor

| canarita a răspuns:

Cu greu ma dezlipesc de pat... daca e ceva bun in frigider iau micul dejun, daca nu, beau un ceai cu miere si propolis... fac un dus, ma imbrac, ma machiez, plec la lucru, merg la Mall, seara merg la sala... uneori hoinaresc prin magazine si incerc sa ma rasfat, macar asa mai zboara gandurile negre.Cateodata viata mea pare a fi condusa de altii...irosesc timpul de multe ori si-mi pare rau

| iulia_5454 a răspuns:

Depinde cum intru la munca:daca sunt de dimi e naspa ca trebuie sa ma trezesc la 5 plec la 5:30 din casa la 7 sunt la munca, la 14 ma intorc acasa mananc, intru pe net, ies cu prietenul. daca sunt dupa amiaza dorm pana pe la 10, la 11 plec la munca la 20 sunt acasa, ma intalnesc cu prietenul si apoi stau pe mess pana la 1//-2 noaptea

Simpla...
Servici si atat...

| anonim_4396 a răspuns:

Trezire la 4-5, pregatit pentru servici, 8-9 ore servici, revenit acasa, somn, cina, pierdut vremea pe net, somn iar.

O sa iau o zi din vacanta, ca alea cu scoala...sad ma trezesc pe la 1, 2 si observ ca inca mi-e somn, deci, ma culc iar, pana pe la 3:30, 4.Pe la 4 ma trezesc, ma duc la baie, ma spal, dau mancare lu' motanash, mananc ceva, ma uit la stirile de la 5(sunt mare fana), pe la 6 ma mai culc o ora, doua, asa, de siesta.La 8 iar ma trezesc, iar mananc, ies pe afara la plimbare pe langa Bega, vreo ora, apoi vin inapoi acasa, dau telefon la prietena mea cea mai buna sa vad daca vine la mine, alteori citesc(seara ca ziua mi-e prea cald), mai tarziu, pe la 11, 12, intru aici pe site, mai caut ceva filmulete funny pe youtube...viata mea in vacanta e cat se poate de monotona, ceea ce-mi place la nebuniehee hee as putea s-o descriu in cateva cuvinte:colgate, palmolive, dove, caroli(cand ma trezesc), samsung, cosmopolitan, TPU, cola, delma, matache macelarul(in timpul zilei), iarasi colgate, palmolive, dove, caroli(inainte sa ma culc)...

| anonim_4396 a răspuns:

Servici 8 ore in ture, prinz cit mai putin consistent, net 15-20 min, 3 ore sport, dus, 3o min-1h net, citeva file citite dintr-o carte vorba lui Buni dintr-o biblioteca din vremuri imemoriale dar fara mortaciuni printre carti si iesit mai rar, la un liber dar mai mult pe la tara..., deci cam tot munca.

Pentru mine o zi obisnuita este aceea cand ma intalnesc cu prietenii pe strada si stam pana tarziu....cam asa imi petrec e o zi obisnuita

| anonim_4396 a răspuns:

Nu mai am zile obisnuite de vreo jumatate de an. Car mobila(m-am mutat), duc motan la vet(a fost bolnav rau), car catea la pisu(am stat la bloc), redactez proiect structural( sa nu va doriti vreodata), am fost operata( primul diagnostic: cancer; noroc ca s-a infirmat). Doresc din suflet o zi obisnuita...

O zi obisnuita pentru mine ca cea de scoala citesc trezirea pe la opt ppwp dap pa

| miss44 a răspuns:

Pai ma trezesc la 11-12 depinde...happypap... fac dus si ma duc la magazin.vin acasa intru pe net... vb cu prietenii intru pe hi5 las niste comenturi... apoi am duc la prietene si imi omor timpul barfind pe altele.seara ma intorc acasa...pap fac dus ma intalnesc cu prietenu...stam vreo 2 ore impreuna... dupa aia vb la tel inca 2 ore... dupa aceea intru pe mess sa vad cine m-a cautat dupa aceea vb cu amici si ma pun la somn... iar a 2 zi din nou.laughinglaughinglaughing

| iuly_4206 a răspuns:

Pai...ma trezesc 10-12 mananc ma uit pe TPU apoi ma duc afarawinking si stau pana seara pe la 12 :p cam asa arata o zi pentru mine in vacantabig grin