|

Cum sa scap de anxietate când sunt în public și mă ia amețeală și atacul de panica?

5 Raportează Evaluează
5 răspunsuri:
| a răspuns:

Să exersezi asta acasă când ești singură.
Să îți imaginezi că ai atac de panică.
Să îl calmezi astfel.
Privește în pământ, astfel publicul nu mai este în vizorul tău, te detașezi de el.
Respiră lent și adânc.
Incearcă să ai mâinile libere fără obiecte în ele.
Inspiri, strângi pumnii. Expiri, destinzi pumnii.
Apoi după ce ai exersat acasă, aplici în public, când apare atacul de panică.
Apoi, să faci o ecografie tiroidiană și o analiză de sânge la endocrinologie să vezi de unde vine atacul de panică, ca să acționezi acolo.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Sa iei medicamente anti-anxietate.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Medical ti se va prescrie Xanax.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Ce ai tu (anxietate sociala sau agorafobie) se trateaza prin expunere, adica sa te expui din ce in ce mai mult la ceea ce iti provoaca anxietate, adica sa iesi mai mult si sa te gandesti ca nu are ce sa ti se intample. Daca faci asta o sa scapi de simptome.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Este important sa respiri adanc, sa te gendesti ca si ei au aceste sentimente si nu esti singurul, oricum in realitate nimeni nu te judeca.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează