| AndreiAndrei260111 a întrebat:

Cum va dați voi seama dacă o femeie mult mai mare decât voi va place sau vrea sa profite de pe urma voastră? Sunt student la Cluj, parintii mei dețin un apartamentent in Cluj, eu sunt după Bucuresti, apartamentul are 3 camere, in el stau cu chirie o femeie de 48 de ani divorțată împreuna cu băiatul ei de 19 ani, ce a intrat la facultatea chiar unde sunt eu, el ca sta la cămin, iar înțelegerea cu mama lui a fost ca voi locui și eu in apartamentul respectiv, urmând sa fie ieftină chiria pentru ea. Ea a fost de acord, pana aici totul Ok, însă astăzi când am fost la apartament sa îmi amenajez camera pentru locuit in perioada următoare, am observat ca se baga tot mai mult in vorba cu mine, când discuta cu mine îmi pune mana pe umăr, se uita in ochii mei, încerca sa fie cât mai apropiată de mine, când ies din casa ma conduce pana la usa, ma îmbrățisa, săruta pe obraz, incerca sa fie foarte deschisa, prea deschisa, însă cumva ceva o da de gol, poate ma înșel eu, dar simt ca face toate astea pentru anumite beneficii. Sa plătesc eu întreținerea total, sa mai las din pret pentru ea, nu stiu, dar simt ca o face cumva cu un scop, poate ma înșel eu, dar voi cum ca dați seama dacă cineva doar vrea sa se folosească de tine? A mai fost o faza in seara asta, ea are TV la ea in camera, la fel și eu, a venit in camera mea, s-a pus lângă mine și a început sa îmi povestească diferite lucuri, cumva nu ma simt in largul meu sa stiu ca o femeie de 48 de ani, divorțată încearcă sa îmi atraga atenția așa de mult, un sfat va rog, nu vreau sa fiu răutăcios, dar nici sa ma simt folosit.

11 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Nu-i lași din chirie sau întreținere și aia e, de ce ai fi fraier? dacă nu-i convine prețu să-și caute alt loc, tu n-ai nimic de pierdut, doar de câștigat că-ți vine alt chiriaș care ar plăti chiria integral

| AndreiAndrei260111 explică (pentru Adry05):