| Andreea_Brandus_1995 a întrebat:

Fac îndată 21 de ani și tot ma întreb de ce nu îmi găsesc iubit. Am avut doar o relație de 3 săptămâni acum 3 ani. De cateva luni tot incerc sa imi caut pe aplicația c2me (marea majoritate a tinerilor stiu ce e asta si cum functioneaza). Problema ca e in ziua de azi nici nu prea mai găsești băieți serioși. Am conversat acolo cu mai mulți tipi, chiar am si iesit cu unul. El m-a invitat, însă eu i-am scris pe aplicatie. Am vorbit cu mulți tipi pe c2me si problema ca e ca fix de aia de care îmi plăceau locuiesc prea departe de orasul meu(Suceava). Sunt studentă în anul 2, dar la începutul semestrului 2 am făcut intrerupere din cauza unor probleme de sanatate, mai ales a celor emotionale. Am probleme emotionale grave.

Răspuns Apreciat de Editori
| imarele a răspuns:

Din păcate să cauți un prieten pe internet e cu două tăișuri și ai șanse mai mari să rămâi decepționată decât să găsești o relație serioasă. Crede-mă din experiență personală îți scriu. Nu merită. 4 ani de depresie mi-au ajuns să pierd atâtea din cauza unei fete care nu a vrut niciodată o relație mai mult decât de amiciție. Să nu spun ce dureri mi-au provocat atitudinea părinților ei față de mine! Am ajuns până acolo încât mi-a scăzut stima de sine din care am ajuns la conflicte cu ea și la lucruri urâte care n-ar fi trebuit să fie între noi. Apoi mai este și chestiunea că altfel sunt petsoanele când se întâlnesc față-n față, pe internet e foarte înșelător. Nu vreau să ajungi la mari dezamăgiri. Tu continuă studiile și dacă va veni cel pe care îți dorești să fie prietenul tău va veni. De menționat și faptul că nu știi cu ce individ te încurci. Evită relațiile cu necunoscuți! De recomandat e să îți facă cunoștință o prietenă cu cineva cu care ea știe cine e. Nu te descuraja, mergi înainte. Ai o vârstă frumoasă, bucură-te de ea. Nu neapărat relația de prietenie îți aduce bucurii. Succes. Capul sus, nu fii dezamăgită.

13 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu ai gasit pe cineva potrivit. Noi mereu vrem sa se intample acum sau cat de repede posibil dar nu merge dupa noi. Poate nu suntem pregatiti, nu avem maturitatea necesara. Nu trebuie sa ne aruncam cu capul inainte si sa ne legam la cap cu primul care ne place la prima vedere. Trebuie sa ne gandim si la viitor. Daca putem sta langa persoana respectiva, avem puncte comune sau ne place doar fizic si cam atat? Este ca un foc de paie ce trece repede.
Nu pierde speranta si cauta in continuare. Daca cauti ceva serios in cele din urma vei gasi persoana potrivita.

| mgtow a răspuns:

Multi no sa traga la tine pentru ca nu atragi fizic deloc, si asa e dificila situatia asta, mai bine e sa ai un copil luat din adoptie si il cresti singura sa ai mostenitor cand iti vine vremea sa mori, multe familii nu mai functioneaza asa bine stau din necesitate sau pentru cel mic sa nu lipseasca unul din parinti

| Andreea_Brandus_1995 explică (pentru anonim_4396):

În legătură cu tipul cu care am iesit, el a plecat după 20 de minute și după câteva zile mi-a dat mesaj pe insta sa imi zică că a mai corespondat si cu alte tipe în timp ce vorbea cu mine, ca a mai iesit cu alte fete, ca unora le-a mai dat si like-uri. Mi-a si zis ca ii pare rau ca a plecat așa devreme si ca a fost nesincer. L-am întrebat "De ce a facut asta". Mi-a zis"sincer, fără supărare, simțeam că nu ne potrivim".

| Andreea_Brandus_1995 explică:

Nu e chiar așa, mai stiu cupluri care s-au cunoscut pe net si au relatii lungi și frumoase. M-a impresionat povestea ta! Dacă nu te superi, ai vrea să îmi scrii mai detaliat pe insta(andreeabrd99)

| imarele a răspuns (pentru Andreea_Brandus_1995):

Poate cazul meu mă face să fiu mai sceptic și reținut. La mine nu a funcționat și nici n-aș mai încerca. Însă pericolul de a întâlni tot felul de persoane există. Aparențele înșală. Cunoști cu adevărat o persoană pe viu, nu online. Sincer să am fată, nu m-aș bucura nici eu să găsească un individ pe net. Sub nici o formă.

| Adry05 a răspuns:

Dacă ai atitudinea aia disperată de „trebuie să-mi găsesc pe cineva!" "vreau pe cineva acum!" etc. n-o să reușești să-ți găsești pe nimeni

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Cautatul pe internet mi se pare cam in zadar.
Cu baietii din liceu, si cu colegii de facultate, cum te intelegi? Nu s-a apropiat nici unul?

| eckblume a răspuns:

Aplicatia aia are multi perversi, nu mai iesi cu oricine de acolo. Sunt si persoane ok, dar eu am vazut mai multi care vor doar sa scape de plictiseala si sa faca misto.
Ai grija cu cine te intalnesti, asigura-te ca esti safe.

| Andreea_Brandus_1995 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Ne intelegem ok, dar nu suntem prea apropiați, plus ca nu mai păstrez legătura cu foștii colegi de liceu, chiar nu imi place de ei.

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
supadeceapa
| supadeceapa a răspuns:

Eu credeam că c2me e ca să iei legătura cu stalkeri dubioși, nu știam că e un fel de Tinder. Lol?

Ce probleme emoționale ai?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Bună Andreea! Întradevar cum au zis si ceilalti utilizatori pe intrenet nu stii peste cine dai deoarece in spatele unui monitor la capatul celalalt poate fi oricine si de obicei oamenii nu aau intentii serioase, de ce nu ti ai gasit printre colegii de facultate? Tu lucrezi? Nu ai colegi de muncă? Ai doar 21 de ani esti tînără, ai toata viata înainte, este normal sa ne dorim pe cineva dar nu este usor sa gasim persoana potrivită. Multa sanatate.