| Andreea_Brandus_1995 a întrebat:

Fac îndată 21 de ani și tot ma întreb de ce nu îmi găsesc iubit. Am avut doar o relație de 3 săptămâni acum 3 ani. De cateva luni tot incerc sa imi caut pe aplicația c2me (marea majoritate a tinerilor stiu ce e asta si cum functioneaza). Problema ca e in ziua de azi nici nu prea mai găsești băieți serioși. Am conversat acolo cu mai mulți tipi, chiar am si iesit cu unul. El m-a invitat, însă eu i-am scris pe aplicatie. Am vorbit cu mulți tipi pe c2me si problema ca e ca fix de aia de care îmi plăceau locuiesc prea departe de orasul meu(Suceava). Sunt studentă în anul 2, dar la începutul semestrului 2 am făcut intrerupere din cauza unor probleme de sanatate, mai ales a celor emotionale. Am probleme emotionale grave.

Răspuns Apreciat de Editori
| imarele a răspuns:

Din păcate să cauți un prieten pe internet e cu două tăișuri și ai șanse mai mari să rămâi decepționată decât să găsești o relație serioasă. Crede-mă din experiență personală îți scriu. Nu merită. 4 ani de depresie mi-au ajuns să pierd atâtea din cauza unei fete care nu a vrut niciodată o relație mai mult decât de amiciție. Să nu spun ce dureri mi-au provocat atitudinea părinților ei față de mine! Am ajuns până acolo încât mi-a scăzut stima de sine din care am ajuns la conflicte cu ea și la lucruri urâte care n-ar fi trebuit să fie între noi. Apoi mai este și chestiunea că altfel sunt petsoanele când se întâlnesc față-n față, pe internet e foarte înșelător. Nu vreau să ajungi la mari dezamăgiri. Tu continuă studiile și dacă va veni cel pe care îți dorești să fie prietenul tău va veni. De menționat și faptul că nu știi cu ce individ te încurci. Evită relațiile cu necunoscuți! De recomandat e să îți facă cunoștință o prietenă cu cineva cu care ea știe cine e. Nu te descuraja, mergi înainte. Ai o vârstă frumoasă, bucură-te de ea. Nu neapărat relația de prietenie îți aduce bucurii. Succes. Capul sus, nu fii dezamăgită.

13 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: