| Justagirl12222 a întrebat:

Hei!
Sunt in clasa a opta si mai e o saptamana si ceva pana la examen. Problema este ca eu nu stiu la ce profil sa ma duc, ce sa aleg intre bio-chimie si mate-info. Nici nu ma pot lua dupa medii ca eu am avut pana acum 10 la toate.
Am vorbit cu o fata si mi-a spus ca la bio-chimie majoritatea sunt profesori buni, ca la mate info singurul profesor mai bun e cel de matematica. La liceul unde ma duc eu toata lumea se bate pe clasele de la filologie si socio, iar la mate-info cam bate vantul ????. De exemplu, stiu pe unul care a luat 4 si ceva la mate si a avut media 6.15 si a intrat la a treia clasa.
Pot sa spun ca, intr-un fel, ma fascineaza chimia, dar mai mult atunci cand e pusa in practica. La noi, fiind o scoala mica si izolata, nu prea a fost posibil, si am avut o profesoara cam enervanta. Mi-am dorit mereu sa fac macar un experiment, si ieri cand am reusit ( dintr-o pastila de calciu cu apa si ingrasaminte ) am fost cea mai fericita????. Deci imi place chimia, dar nu atunci cand stau sa invat definitii lungi fara sens.
La biologie, in clasa a saptea, am fost la olimpiada, am luat mentiune la judeteana. ( am fost, la punctaj, pe un loc cu cei de la o scoala mare )
Si matematica imi place si ma pricep cat de cat, dar nu pot spune ca as sta toata ziua sa fac la calcule si probleme. ( cum l-am auzit pe unchi-miu, ca el cand se plictiseste, face cate-o problema???? ).
Voiam sa mai spun ca am observat ca imi place foarte mult sa explic chestii ( la mate, de exemplu ) sau sa fac oamenii sa se simta mai bine.
Voi ce ziceti? Ce profil sa aleg?

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Cum nici chimia nu te atrage prea mult si nici matematica, te sfatuiesc sa mergi la filologie.

| anamariarot a răspuns:

Dacă aș fi în situația ta, eu aș opta pentru științe ale naturii. Poate sunt subiectivă, având în vedere că eu am fost la profilul ăsta.