| BlakButterfly a întrebat:

Hey!happy Ajutati-ma si pe mine va rog! Am nevoie de cateva pareri. Sunt clasa a 8-a si habar nu am inca ce profil sa imi aleg. Cand ma hotarasem sa merg la filologie toti profesorii (si nu numai) au inceput sa spuna ca eu sunt elev de mate-info. Ideea e ca la mate-info ma sperie fizica pentru ca in a 8-a am avut o profesoara...care nu prea era profesoara, adica nu prea am facut fizica. Vreau sa stiu daca la filologie e mult de tocit...pentru ca daca-i asa se exclude. Deci dupa parerea voastra: mate-info sau filologie? (si daca stiti sp ceva si despre liceele Lazar si Sava, daca ati fost sau sunteti elevi acolo sau cunoasteti pe cineva care e. Gen cum e acolo, profesorii etc.) Ms!happy

Răspuns Câştigător
| TeddyAn a răspuns:

Părerea mea ca elev la matematică-informatică: Dacă alegi acest profil vei avea mai mari probleme la matematică (care este destul de grea în a 9-a) decât la fizică. Fizica este foarte logică şi cum spunea cineva mai sus, nu prea are legătură cu cea din gimnaziu decât la capitolul lentile. Sfatul meu este să urmezi acest profil deoarece profiţi de mai multe avantaje pentru viitor. Acum totul depinde de tine... dacă vrei să stai lejer acum iar mai târziu să rămâi pe bancă alege filologie... dacă vrei să munceşti acum iar mai târziu să stai lejer ştii ce ai de făcut

5 răspunsuri:
| Lucinca a răspuns:

Daca tu te pricepi la matematica du-te acolo pentru ca poti iesi ce vrei de acolo si ar fi pacat sa irosesti o sansa ca asta. si daca te sperie fizica ascultal pe extremeddl ca nu se leaga materia de a 8 de liceu poate putin dar poti recupera pentru ca o sa ai alti profesori si acol ose face scoala. pe cand la filologie trebuie sa fi absolut convinsa ce vei urma pentru ca nu poti ajunge oriece si trebuie sati doresti asta

| liiifeiispiiink a răspuns:

Buna!