| AVRILavigne1000 a întrebat:

Hey ce faceti voi ati intrat in vacanta? eu da de vineri daca voi ati intrat ce premiu ati luat?
scuze de categorie

Răspuns Câştigător
| HermioneLove a răspuns:

Eu da am intrat in vacanta! am incheiat cls 5 si sincer de premiu...
Am sa fiu corecta si nu nu am luat nici un premiu! de ce? nu stiu pur si simplu sunt elevi cu note mai mari ca ale mele gen TOCILARI care au pe linie 10 care habar-nu au ce ii ala net, sau distractie sau muzica sau mai stiu eu ce! Nu ma refer la toti cei care invata EVIDENT ca de exemplu TU chiar daca se pare ca ai note maroace te cunosc si stii ce ii ala net etc zic eu
Din cls a6 o sa ma straduiesc sa iau si acolo o mentiune big grin
Oricum bravo pentru premiul tau! thumbs up
Stiu, nu merit funda dar cel putin am fost sincera!happy da slava Domnului ca am intrat in vacanta HALELUIA! laughing iar media mea generala de anul asta a fost 8, 70!

| AVRILavigne1000 explică (pentru HermioneLove):

Ai fost incera asta este cel mai important si multumesc hai ca am un 9 sincer doar UNUL nu e din cauza unui test e de la altceva si e cu + ma rog nu respect un program ca prosti aia care au viata ca o poezie care se cam repeta aceleasi cuvinte eu prima oara fac ce am de facut la mate, rom etc. ce teme am dupa aceea tot timpul din lume fac ce vreau chiar am mers si la brasov (a fost tare cafeaua de acolo e chiar buna) si in sinaia si la Ploiesti am timp chiar si pentru un club party mai ale petreceri acasa la prietena mea(si la altele...) apropo ai vazut filmul prada animalelor a fost tare

| HermioneLove a răspuns (pentru AVRILavigne1000):

Mersi de fundita! kiss Ooo bravo daca ai doar un singur 9! Nu nu am vazut filmul prada animalelor da o sa ma uit! big grin daa sunt unii care si daca au terminat temele sau de invatat continua sa faca acelasi lucru! OMG! straight face Faina poza de profil!winking ii Draculaura nu? Din Monster High parca asa-i? e faina!

| AVRILavigne1000 explică (pentru HermioneLove):