| AlinutzaRouz a întrebat:

Hey profesorul de desen mi-a zis ca sunt talentata la desen si k as putea merge la liceul de arta. Eu vreau, dar la noi in oras nu este. As vrea sa merg la Alba, trebuie sa ma inscriu mai repede, sau cum trebuie sa fac? Eu acum incep a 8a. Si ce probe se dau?

Răspuns Câştigător
| lara7 a răspuns:

Ok...deci sa vedem...eu stiu despre asta si crede-ma stiu ce vb...sunt eleva la un liceu d arte...bun...in primul rand la ce sectie vrei sa mergi...design, plastica(culoare), arhitectura? Second...trebuie neaparat sa iei lectii de desen daca vrei sa intri.sunt multe lucruri pe care nu le stii si noi ce care am facut gimnaziul acolo le stim ca-n palma ( ma rog, liceul meu are 1-12 cls)...ar trebui sa te inscrii cam din sem 2 anul viitor deoarece sunt locuri numarate si in plus sunt si cei care intra cu... o sa ai si din astia...probele sunt diferite...depinde de sectia aleasa de tine... +++++++iti trebuie o doza maaaaare de incapatanare si simt al umorului...eu am fost socata cand am vazut cat de comunicativi sunt cei de aici...ciudati intr-un fel, dar cand te obisnuiesti ti se pare cea mai grozava scoala din cate exista... la inceput cand treceam pe hol parca vedeam filme SF...toti erau colorati... emo,,, punk...etc.dar m-am obisnuit...PS:nu ii crede pe cei care zic ca la liceul de arta nu se face scoala...adica materile celelalte... poate la liceu se lasa mai moale dar in gimnaziu chiar se face.de ex: eu am reprezentat jud la mai multe concursuri nationale...toti se mirau ca sunt de la un liceu de art dar ma rogg... O sa ai un prog foarte obositor... Am scris un roman, dar vroiam sa iti spun ce te asteapta... merita sa mergi acolo...cred ca se fac si niste pregatiri inainte cu cateva saptamana de examen in care prof. isi cam selecteaza elevi... te pup dulce... fa alegerea care crezi ca ti se potriveste...

2 răspunsuri:
miruna-apostol
| miruna-apostol a răspuns: