| Ionutza2012 a întrebat:

Am trecut in clasa a 9a si sunt boboc. As vrea sa particip la "miss boboc" in scoala mea dar nu prea stiu nimic despre asta. Puteti sa ma ajutati? Orice detaliu mi-ar fi de ajutor. Merci anticipat.

Răspuns Câştigător
| aishastefi8 a răspuns:

Poate vrei sa zici ca vrei sa participi la mister boboc laughing) Miss&Mister Boboc sunt alesi la Balul Bobocilor.Balul Bobocilor este asemanator cu Agapa(petrecerea de la sfarsitul clasei a8a).VEi fi supus la probe.Scopul concursului de Miss si Mister este de a stabili si premia pe cei mai frumosi, cool si inteligenti 3 candidati de la fiecare categorie. Persoanele care formeaza juriul sunt de obicei atat profesori cat si elevi din clasele mai mari sau chiar persoane publice daca au fost invitate. Uneori se pot adauga si premii speciale de genul "Miss/Mister Popularitate". Acest premiu nu trebuie privit ca un premiu de consolare ci dimpotriva ca pe un premiu decernat de catre public si nu de catre juriu. Ceea ce inseamna ca prietenii si cunoscutii au un rol super important asa ca roaga-i sa te sustina daca esti unul dintre candidati! Pot sa se aseze strategic langa juriu astfel incat sa se auda mai bine aclamatiile pe baza carora se decerneaza premiul.

0 răspunsuri: