| BitterCherry a întrebat:

Interesata de liceul "Tudor Vianu" din Bucuresti.
Sunt din Bucuresti, termin clasa a 7 a, mai am un an si ma tot gandesc la liceul la care ar trebui sa merg. M`am gandit la liceul "Tudor Vianu", deoarece vreau la profil mate-info, si deoarece am auzit ca acest liceu are rezultate bune la concursuri si olimpiade.
Vreau sa stiu tot ce se poate despre acest liceu: pareri din interior si din exterior. Cum sunt profesorii, elevii, cat de mult se cere, pe ce materii se insista, cum e cu clasa de olimpici? Orice.
Mentionez ca invat destul de bine (am pana in prezent 9.93 media claselor 5-7 si merg la olimpiade la mate si fizica desi din pacate nu am avut rezultate pe tara, numai pe Bucuresti deocamdata).
Multumesc anticipat pentru sfaturi si indrumari.

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poate ne intalnim anul viitor. :D
Eu sunt in clasa 7 la CNITV(Colegiul National de Informatica Tudor Vianu).
E super. La romana din pacate e o profa fff exigenta( e diriga :( ). La mate profa nu a mai suportat si ne lasa. La engleza la fel. E ok in clasa de olimpici. Nu avem prea multe teme, nu ne preseaza prea tare, insa in ore facem intens. Stii informatica bine? Uite aici problemele din semestrul 2 ( http://lbi.ro/~cherciu/VII/ ). La mate o sa-ti insir cateva teoreme sa vad daca le stii: apolonius, stewart, lama lui carnot, cercul lui euler, brahmagupta, pithot, menelaus, ceva. Ai facut inegalitati la scoala? ( Cauchy-Buniakovski-Schwartz, mediile, etc)
In rest e ok.
Scoala e super. Avem sala mare de sport si vreo 10 laburi de info.

5 răspunsuri:
| Petronela a răspuns:

E un liceu foarte bun, profesorii sunt ok.imi recomand sa merg acolo...:d

| Petronela a răspuns:

Succes!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Vianu logic... dar si asta s-a cam dus pentru ca au venit foarte multi cu bani si daca esti mai lipit este destul de greu sa te ti dupa ei...mai ales ca ei sunt sintetizati cu meditatii

| lalala23 a răspuns: